anigh Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udało mi się zauważyć, że co jakiś czas mój prawy lag zostawia po sobie obręcz od oleju o szerokości 1mm. Dziś podczas mycia motocykla mój prawy lag był "lekko" natłuszczony. Nic z niego nie cieknie, nic się nie wylewa tylko jak zamortyzuje to w tym punkcie zostawi tą obręcz (co jakiś czas, czasem jej prawie nie widać). Lewy lag całkowicie suchy, nic nie pozostawia za sobą. Czy to już oznaka, że niedługo zacznie cieknąć czy normalny proces użytkowania? Nie wiem, czy odkładać już kasę :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Czy to już oznaka, że niedługo zacznie cieknąć To oznaka, że laga już cieknie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jak bardzo niebezpieczne jest jeżdżenie z tym? muszę czekać do następnej wypłaty a i tak od grudnia mam przejechane dopiero z 150-200km i pogoda nie wskazuje na to, że zrobię więcej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jak uszczelniacz jeszcze mocniej puści i podczas jazdy olej pójdzie na tarczę to sam sobie odpowiedz, co będzie dalej. No nie gadaj, że wydatek rzędu 80 zł to dużo (uszczelniacze ok. 50 zł, litr oleju ok. 30 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anigh Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Lepiej zmienić obie od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zawsze robi się parami. Jak do jednej lagi wlejesz nowy olej a w drugiej zostanie stary to one nie będą identycznie pracować. Będzie to skutkować wężykowaniem, nierówną pracą zawieszenia, ściąganiem motocykla podczas jazdy a najbardziej to czuć podczas hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.