Nestle Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Co może być nie tak ze jak rska odpalona to obroty czyma (ustawione na gaźniku nie na lince) a jak się nią przyjadę to albo jak dojeżdżam do świateł i wrzucam luz na postoju to wtedy trzyma obroty 4/5 tys i nie spadną niżej, gaźnik wyrobiony tzn dysza wyrobiona, przepustnica nie halo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Po ierwsze zle ustawiony gaznik, po drugie mozliwosc lewego powietrza.Gaznik ustawiasz na w pelni rozgrzanym silniku, wszelkie nieszczelnosci ktorymi powietrze moze dostac sie do gaznika powinny byc usuniete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nestle Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Lewe powietrze gaźnika?, dobrze zrozumiałem? W zimie robiłem generalny remont cały silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Dobrze rozumiesz, odpalasz, rozgrzewasz i popsikaj plakiem albo samostartem w okolice króćca, gaźnika. Jak podbije obroty to masz lewiznę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nestle Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Ok, jutro to sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.