Skocz do zawartości

MZ wał


Ameru
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, robię remont silnika w MZ 250 i miałem zamiar wymienić korbowód i łożyska, ale po zdjęciu sprzęgła, zauważyłem, że ktoś zrobił dziury punktakiem. Teraz nie wiem co zrobić czy kupić nowy wał, czy wymienić ten pręt obity punktakiem, czy wymienić łożyska i korbowód i nabić sprzęgło na ten obity wał, ponieważ mam już zakupiony nowy korbowód i trochę szkoda go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki pręt ? Masz na mysli napunktowany czop wału bo obsadzenie łozyska było za luźne ?

Pisz człowieku normalnie , a nie piszesz o dziurach w pręcie ! Tak ciężko użyć poprawnej nazwy i zrozumiałej terminologi ?

P. S. Dziura to jest w d... .

 

Uprzejmie upraszam o elementarną kulturę. Na tym forum pomagamy a nie obrażamy. HD1940

Edytowane przez HD1940
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale teraz ja nie rozumiem co ty do mnie piszesz. Bo nie znam się na terminach medycyny motocyklowej o jakiś czopkach. Poza tym, ktoś kto się orientuje i wie o chodzi i widział kiedykolwiek rozpołowiony silnik od MZ, będzie wiedział o co mi chodzi, a nie żył w świecie marzeń i pouczania o poprawnej pisowni, zamiast wnieść coś pożytecznego do tematu, jak będzie mi kiedyś potrzebna wiedza o nazewnictwie poszczególnych elementów pojazdu to zapytam się ciebie, bo aktualnie jestem z zawodu kucharzem, a zabawa przy motocyklach to moje zajęcie w wolnych chwilach.

Ty swoim postem chciałeś się wyżyć i pokazać swoją wyższość, ponieważ znasz się "teoretycznie" na budowie silnika.

 

P.S: Dziura może być też w ziemi/tłoku/bloku silnika/drodze/sercu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach