Skocz do zawartości

Kawasaki kmx - ustawianie gaznika


marek1s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po problemach z uszkodzonym ssaniem w starym gaźniku kupiłem taki sam używany. Po zamontowaniu odpalił bez problemu za pierwszym razem bez ssania, mimo to ze stał cała zimę przykryty na dworzu. Natomiast pierwszy problem to taki ze po zgaszeniu leje się paliwo z komory pływakowej, a drugi że moto się wkręca tylko do 6500rmp, po odkręceniu dawki powietrza do 3obr (wstępnie powinno być 1.5obr) obroty się zwiększają i moto może się wkręcić do 8 tys obrotów. Posiadam stary elementy z gaznika w razie czego. Jak można usunąć te usterki (powinien się wkręcac do 13tys).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po włożeniu gratów w stary gaźnik tzn zaworek iglicowy plywak wszystko działa, nie cieknie, normalnie się wkreca na obroty. Natomiast w starym nie mam ssania i na dłuższą metę będzie trzeba coś kombinować by działał i drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ale śrubka obrotów to nie ustawia się sztywno na ile obrotów każe instrukcja , tylko instrukcja mówi ci pozycję wyjściową do regulacji na ciepłym silniku a resztę musisz sam doregulować

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...