Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiałeś się jak działa w tym gaźniku ssanie ? czytałeś manual i schemat gaźnika? Podjąłeś wyzwanie, wsadziłeś mase pracy i samozapracia - nie będź miękka faja tylko majtki na dupę i do roboty ;)

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałeś się jak działa w tym gaźniku ssanie ? czytałeś manual i schemat gaźnika? Podjąłeś wyzwanie, wsadziłeś mase pracy i samozapracia - nie będź miękka faja tylko majtki na dupę i do roboty ;)

Wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną nawet jest to tutaj na forum opisane :) Po prostu nie wiem dlaczego na ssaniu leje się paliwo przez rurę jak nie powiem co... jakby zawieszony pływak, ale jak go rozbiorę to latają płynie i nic się nie zacina.

post-86219-0-75617900-1488645959_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie byłem miękka faja i z waszą pomocą dałem radę :) Ustawiłem pływaki na każdej komorze do serwisowych wartości i motocykl odpala od strzała i nic się nie leje.

Oczywiście czuje, że muszę jeszcze wyregulować śrubki od mieszanki bo kawka wolno schodzi z obrotów, ale chyba brakuje mi doświadczenia...może ktoś mi podpowie jak ogarnąć śrubki od mieszanki w warunkach domowych? o synchronizacji nie wspomnę bo nie mam wakuometra i będę musiał udać się do mechanika.

Dziś odbyłem pierwszą jazdę i znalazłem chwilę żeby się zatrzymać i zrobić jedno zdjęcie dla was.

 

post-86219-0-08336600-1489246117.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam taką dziwną sytuację ponieważ nie za bardzo jest chętny mechanik do samej synchronizacji i mam dylemat. Jeden chce za czyszczenie, regulacje i synchro 350 polskich cebulionów, a drugi 400, ale nie o to mi przecież chodzi.

Siedziałem, czyściłem, ustawiałem i teraz to wszystko będzie ogromną stratą czasu, bo mechanik chce robić komplet. Wyczułem lekką niechęć jak mi jeden z nich powiedział, że zrobi samo synchro za 200 pln.

Podpowie mi ktoś w które miejsca mam podłączyć wakuometr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W małe krućce na krućcach ssących pomiędzy gaźnikiem a silnikiem.

 

Swoją drogą to złodziejstwo - przecież samo synchro to pół h roboty i kilka do przodu - nie rozumiem.

Właśnie typowałem to miejsce, ale nie byłem pewny :) Wielkie dzięki Herdi! Strasznie drogo i jeszcze zostaw Pan moto na dwa dni... szaleństwo jakieś.

 

Jeśli ktokolwiek zainteresowany tym tematem tutaj wpadnie, to może mu się przydać taka wizualizacja pracy gaźnika...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...