Herdi Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Zastanawiałeś się jak działa w tym gaźniku ssanie ? czytałeś manual i schemat gaźnika? Podjąłeś wyzwanie, wsadziłeś mase pracy i samozapracia - nie będź miękka faja tylko majtki na dupę i do roboty ;) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Zastanawiałeś się jak działa w tym gaźniku ssanie ? czytałeś manual i schemat gaźnika? Podjąłeś wyzwanie, wsadziłeś mase pracy i samozapracia - nie będź miękka faja tylko majtki na dupę i do roboty ;)Wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną nawet jest to tutaj na forum opisane :) Po prostu nie wiem dlaczego na ssaniu leje się paliwo przez rurę jak nie powiem co... jakby zawieszony pływak, ale jak go rozbiorę to latają płynie i nic się nie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Ok, ale chodzi mi o to, czy wiesz jak działa w tym gaźniku "mechanizm" ssania ? wysłane ze smyczy Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Ok, ale chodzi mi o to, czy wiesz jak działa w tym gaźniku "mechanizm" ssania ? wysłane ze smyczyNo właśnie nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 No właśnie nie wiem No to proszę :)http://www.vessels-clan.com/jay/1200s/cv/Myślę że teraz sobie poradzisz :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 No to proszę :)http://www.vessels-clan.com/jay/1200s/cv/Myślę że teraz sobie poradzisz :)Dzięki wielkie :) zaraz zabieram gaźniki do chałupy i na spokojnie będę studiował i sprawdzał co popsułem poprzednim razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Witam,Nie byłem miękka faja i z waszą pomocą dałem radę :) Ustawiłem pływaki na każdej komorze do serwisowych wartości i motocykl odpala od strzała i nic się nie leje.Oczywiście czuje, że muszę jeszcze wyregulować śrubki od mieszanki bo kawka wolno schodzi z obrotów, ale chyba brakuje mi doświadczenia...może ktoś mi podpowie jak ogarnąć śrubki od mieszanki w warunkach domowych? o synchronizacji nie wspomnę bo nie mam wakuometra i będę musiał udać się do mechanika.Dziś odbyłem pierwszą jazdę i znalazłem chwilę żeby się zatrzymać i zrobić jedno zdjęcie dla was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Piękny motocykl do którego mam sentyment. 16 lat temu to było moje marzenie :wub: Edytowane 11 Marca 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Nie byłem miękka faja i z waszą pomocą dałem radę :) :clap: Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Teraz mam taką dziwną sytuację ponieważ nie za bardzo jest chętny mechanik do samej synchronizacji i mam dylemat. Jeden chce za czyszczenie, regulacje i synchro 350 polskich cebulionów, a drugi 400, ale nie o to mi przecież chodzi.Siedziałem, czyściłem, ustawiałem i teraz to wszystko będzie ogromną stratą czasu, bo mechanik chce robić komplet. Wyczułem lekką niechęć jak mi jeden z nich powiedział, że zrobi samo synchro za 200 pln.Podpowie mi ktoś w które miejsca mam podłączyć wakuometr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 W małe krućce na krućcach ssących pomiędzy gaźnikiem a silnikiem. Swoją drogą to złodziejstwo - przecież samo synchro to pół h roboty i kilka do przodu - nie rozumiem. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResetMoto Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 W małe krućce na krućcach ssących pomiędzy gaźnikiem a silnikiem. Swoją drogą to złodziejstwo - przecież samo synchro to pół h roboty i kilka do przodu - nie rozumiem.Właśnie typowałem to miejsce, ale nie byłem pewny :) Wielkie dzięki Herdi! Strasznie drogo i jeszcze zostaw Pan moto na dwa dni... szaleństwo jakieś. Jeśli ktokolwiek zainteresowany tym tematem tutaj wpadnie, to może mu się przydać taka wizualizacja pracy gaźnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.