sebekwwl Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Gadałem z mechanikiem z serwisu nakierował mnie na przekaźnik główny przy akumulatorze ze to jego wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Unikaj tego mechanika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 bo dupa nie mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Dlaczego? Chłopie, od 3 dni próbujemy Ci wbić do głowy że ni masz prundu w tym motorze. Czy przekaźnik jest źródłem prundu? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) przekaźnik wygląda na cały posprawdzałem większość kostek i wyglądają dobrze przeczyściłem je elektro statykiem i nic dalej brak reakcji na zapłon aku naładowany gdzie szukać przyczyny motor odpala tylko z pychu i wchodzi w tryb awaryjny pali się stale check ps. napisałem do serwisu yamahy dostałem odpowiedz ze może to być regulator napięcia ? Edytowane 8 Marca 2017 przez sebekwwl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 No, może być regulator. Spróbuj wymienić, może to to. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 jednak nie regulator jeden kabelek + się urwał przy klemie i nie stykał podłączyłem i działa dzięki za zainteresowaniepróbówką sprawdzałem i zdziwiło mnie ze nie ma + zaraz za akumulatorem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Przed wymianą losowych elementów proponuję jednak wykonać kilka pomiarów, wyjdzie zdecydowanie taniej. Także albo podjedź do pierwszego lepszego serwisu motocyklowego, w 5 minut sprawdzą, czy prąd dochodzi do rozrusznika i stwierdzą, co jest kopnięte (może to być przekaźnik, może to być niestykająca kostka przy stacyjce, może być prozaiczny problem typu przetarty przewód stykający do masy - taki temat przerabialiśmy 2 lata temu na zawodach w KTMie). Napięcie ponad 12 V na akumulatorze jest git. Po uruchomieniu silnika powinno być > 13 V, jeżeli układ ładowania działa prawidłowo.Druga opcja to diagnostyka we własnym zakresie: ja bym zaczął od sprawdzenia rozrusznika. Albo jeszcze lepiej: od lektury poniższego artykułu i zakupu multimetru do pomiaru napięcia/natężenia/oporności:http://motormania.com.pl/porady/warsztat/akumulator-regulator-alternator-brak-pradu-w-motocyklu Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.