MłodyVFR Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Qmpel mial XJ 600 z 89 i przy ostrej jezdzie trzeba bylo robic dolewke nie po 1000, ale bywalo, ze po 400km! pod Bogiem! wciagala jak glupia, a na wolnych nie dymila, czyli zakladalismy, ze uszczelniacze ok. Silnik byl suchutenki i nigdzie nie rzygal olejem, przy bardzo spoko jezdzie wciagala okolo 2 setek/1000. Wpier byl olej 10W40 (tak ja kupilsimy), ale zmienilismy na 20W40. Aha, orientacyjny przebieg sprzeta, to okolo 80000 km, a moze i wiecej :mrgreen: Nastepna sprawa - kontrolka oleju w XJ mówi o poziomie oleju a nie jego ciśnieniu! Idąc dalej - zakładając że w silniku jest 3 l oleju a różnica między min i max wynosi ok. 300 ml to uwierzcie że jak nagle w trasie z uwagi na min zapali się kontrolka to w silniku jest jeszcze ponad 2,5 l oleju i na pewno (bez pałowania na 10 tys obr) nic sie nie stanie. Inna sprawa jest to, ze wystarczylo odpuscic troche gazu, poziom wracal do normy, kontrolka gasla i mozna bylo spoko jechac bez stresu, jak ktos nie lubi czerwonych kontrolek :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 9 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Nnnno dobra ;) Dobrze, dobrze. Już się nie martwię, nie przejmuję. Zrobiłem jednak miarkę z butelki po wodzie i spróbuję w miarę dokładnie sprawdzić zużycie oleum. Nie żeby się dołować, ale żeby wiedzieć na czym stoję. Cieszę się, że mojego konika Paweł oceniasz jako nie-paździerzowego ;) Będę to teraz mówił wszystkim, którym coś się w niej nie spodoba. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam. Dziś będę spał spokojnie. michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.