Arczibreslau Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Witajcie. Czy ktoś z was usuwał może system recylkulacji spalin w kawasaki tzw. Kleen? Chodzi mi konkretnie o zx12 ale też o teoretyczne skutki i ewentualne kożysci bądz straty po takim zabiegu. znalazłem kilka tematów na anglojęzycznych forach natomiast nie znam na tyle języka angielskiego aby ogarnąć o co tam chodzi. Zakładam że to tak jakby zaślepić EGR w aucie. Powinien poprawić się po takiej operacji współczynnik AFR ponieważ do mieszanki nie będą przedostawać się spaliny. Zapoznałem sie z grubsza z budową tego ukladu przy okazji zimowych prac serwisowych natomiast nie za bardzo wiem jak ugryźć temat żeby czegoś nie spartolić po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Zaciekawiłeś mnie tym więc poszperalem w netach. Skupiłem się na korzyściach takiego zabiegu. Jedni twierdzą że poprawia problem strzałów w tłumik przy redukcjach inni że nic nie zmienia, poza ułatwieniem dostępu do świec w przypadku ich wymiany. Osobiście nie widzę sensu chyba, że planujesz modyfikować sprzęt lub jakiś remap. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczibreslau Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Nie planuje zmieniać fabrycznych map czy też zwiększać mocy silnika (w serii jest aż za dużo), po prostu słyszałem tu i ówdzie że w zasadzie ten system przynosi wiecej strat niż korzyści i dobrze jst się go pozbyć dla świętego spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Nie rozumiem jakie by to miało straty przynosić poza ewentulanie tą w portfelu w przypadku ewentualnej usterki zaworu - wtedy można to wywalić. Recyrkulacja spalin działa zwykle (nie wiem jak dokładnie ta konkretna od kawasaki) w dość specyficznych warunkach i nie ma to żadnego wpływu na użyteczne osiągi bo dzieje się to kiedy motocykl jest jeszcze niedogrzany lub czasami kiedy silnik działa pod stałym obciążeniem (nie przyspiesza). Odczuwalne braki osiągów jedynie podczas usterki. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.