Skocz do zawartości

Przeróbka gaźnika na nadciśnieniowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. poszukuje informacji w jaki sposób przerobić gaźnik podciśnieniowy z iglicą membranową aby pracował w nadciśnieniu. Założyłem kompresor do mojego wynalazku i tylko to stoi na przeszkodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Testowałem tego typu gaźniki i był problem w ogóle nie pracował na niskich obrotach i paliwo się wydostawało linką gazu. Teraz mam gaźnik od suzuki GN125 i daje rade. są wolne obroty, średnie szału niema ale jest spoko a powyżej 6000rpm kop w plecy aż do odcinki. Uszczelniłem porządnie cały gaźnik, przelew jest wpięty do dolotu, ssanie jest całkowicie zaślepione, nie chciało współpracować w nadciśnieniu i zaślepiony otwór doprowadzający powietrze do rurki emulsyjnej, delikatnie obniżony poziom paliwa w komorze pływakowej. Są motocykle z doładowaniem dynamicznym i mają gaźniki z przepustnicą membranową , ponadto widziałem takie wynalazki że do starych samochodów wkładali takie gaźniki i uturbiali. To chyba takie gaźniki są odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...