Techdx Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Witam. poszukuje informacji w jaki sposób przerobić gaźnik podciśnieniowy z iglicą membranową aby pracował w nadciśnieniu. Założyłem kompresor do mojego wynalazku i tylko to stoi na przeszkodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 gaźnik z membraną nigdy nie będzie nadciśnieniowy, prędzej ale nie koniecznie zadziała gaźnik z 2T gdy dołożyłeś kompresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Testowałem tego typu gaźniki i był problem w ogóle nie pracował na niskich obrotach i paliwo się wydostawało linką gazu. Teraz mam gaźnik od suzuki GN125 i daje rade. są wolne obroty, średnie szału niema ale jest spoko a powyżej 6000rpm kop w plecy aż do odcinki. Uszczelniłem porządnie cały gaźnik, przelew jest wpięty do dolotu, ssanie jest całkowicie zaślepione, nie chciało współpracować w nadciśnieniu i zaślepiony otwór doprowadzający powietrze do rurki emulsyjnej, delikatnie obniżony poziom paliwa w komorze pływakowej. Są motocykle z doładowaniem dynamicznym i mają gaźniki z przepustnicą membranową , ponadto widziałem takie wynalazki że do starych samochodów wkładali takie gaźniki i uturbiali. To chyba takie gaźniki są odpowiednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.