Skocz do zawartości

WSBK 2017


wolnemiasto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Anthony Delhalle, kierowca zespołu SERT w MŚ Endurance zginął podczas testów na torze Nogaro :(

 

http://wyscigimotocyklowe.blogspot.com/2017/03/anthony-delhalle-nie-zyje.html

:(

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wprowadzić ograniczenie mocy dla wszystkich do 200 - 205 KM i już nie będzie z kosmosu....

a najlepiej wrócić do bardzo rozsądnych zasad sprzed wielu lat:

- 4 cylindry- 750

- 2 cylindry 1000

 

i wtedy rywalizacja jest dużo ciekawsza :icon_mrgreen: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wprowadzić ograniczenie mocy dla wszystkich do 200 - 205 KM i już nie będzie z kosmosu....

a najlepiej wrócić do bardzo rozsądnych zasad sprzed wielu lat:

- 4 cylindry- 750

- 2 cylindry 1000

 

i wtedy rywalizacja jest dużo ciekawsza :icon_mrgreen: :icon_razz:

wszyscy 1000 i już

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz: bo jak zwykle nie rozumiecie podstawowych spraw:

 

1000 - 2 cylindry nie równa się - 1000 w 4 cylindrach...

 

żeby być w zgodzie z wyrównaniem rywalizacji, powinno być 4-500, 2 -1000 i koniec kropka - tu nie ma nawet o czym dyskutować, wiem, że nie potraficie tego przetrawić, ale to Wasza sprawa nie moja....

 

ale niedługo być może będziemy abstrahować od pkt. odniesienia, jak Ducati wystawi zmodyfikowane Desmosedici V4- 1000 , bo takie słuchy chodzą....ale ciekawe jak będzie bo słyszałem już o 1-cylindrówce - endurko - i zmodyfikowany od niego silnik w Moto3 :icon_mrgreen:... a szkoda ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wprowadzić ograniczenie mocy dla wszystkich do 200 - 205 KM i już nie będzie z kosmosu....

a najlepiej wrócić do bardzo rozsądnych zasad sprzed wielu lat:

- 4 cylindry- 750

- 2 cylindry 1000

 

i wtedy rywalizacja jest dużo ciekawsza :icon_mrgreen: :icon_razz:

ciekwsza bo wygrywa dukati? :laugh:

 

Moim zdaniem nie powinno być podziałów na 2 czy 4 cylindry. Jedne przepisy dla wszystkich. Jeśli ktoś chce się ścigać to nie się dostosuje do regulaminu i tyle. Idealnie by było gdyby były 2 klasy ale obawiam się, że w naturalny sposób doprowadziłoby to do śmierci klasy 2 cylindry bo zwyczajnie nikt nie brałby tam udziału(poza dukati oczywiście)... więc... albo dostosujesz się do większości albo dalej trzymaj się swoich pomysłów ale na równych zasadach. Nikt nikogo do niczego nie zmusza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Songoku, jak "dukati" to może być i kawałraki.... ok ? Pasuje...?

 

 

Nadal nie rozumiesz podstaw wyścigów WSBK...

 

...więc nie będę tego komentować... swoje powiedziałem wyżej ...

Zasadom :

2-1000

4 - 750

 

przyklasnęli WSZYSCY japońscy producenci... dopiero jak przewaga Ducati była tak znacząca, aż Yamaha i Suzuki przy cichym poparciu Hondy, zagrozili ,że wycofają swe fabryczne zespoły z serii ( niektórzy to zrobili), to ówczesne kierownictwo się ugięło i przystało na wyrównanie pojemności...ale co ja tam będę gadał, dla Was ziemia i tak jest płaska :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Songoku, jak "dukati" to może być i kawałraki.... ok ? Pasuje...?

 

 

Nadal nie rozumiesz podstaw wyścigów WSBK...

 

...więc nie będę tego komentować... swoje powiedziałem wyżej ...

Zasadom :

2-1000

4 - 750

 

przyklasnęli WSZYSCY japońscy producenci... dopiero jak przewaga Ducati była tak znacząca, aż Yamaha i Suzuki przy cichym poparciu Hondy, zagrozili ,że wycofają swe fabryczne zespoły z serii ( niektórzy to zrobili), to ówczesne kierownictwo się ugięło i przystało na wyrównanie pojemności...ale co ja tam będę gadał, dla Was ziemia i tak jest płaska :icon_mrgreen:

słuchajcie - przecież chodzi o ściganie i pokazanie kto jest szybszy (producent) prawda?

 

a po drugie aprillia juz dawno ma v4

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, FreeTown :icon_mrgreen: nikt mnie, nie zmusi do nielubienia klasycznych Kawasaki, Hondy, Yamahy, czy Suzuki.... :icon_razz:, a że lubię i Ducati i M-G i Aprilię to inna rzecz no jeszcze marzy mi się Trampek z 69 roku, BMW Sahara lub H-D XR 750...

 

Faktycznie chodzi tu o ściganie... sorki z mej strony :notworthy:, szczególnie SOGOKU.... przecież mój ulubiony Kwak to KZ 1300 i H2-750 :-)

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Songoku, jak "dukati" to może być i kawałraki.... ok ? Pasuje...?

 

 

Nadal nie rozumiesz podstaw wyścigów WSBK...

 

...więc nie będę tego komentować... swoje powiedziałem wyżej ...

Zasadom :

2-1000

4 - 750

 

przyklasnęli WSZYSCY japońscy producenci... dopiero jak przewaga Ducati była tak znacząca, aż Yamaha i Suzuki przy cichym poparciu Hondy, zagrozili ,że wycofają swe fabryczne zespoły z serii ( niektórzy to zrobili), to ówczesne kierownictwo się ugięło i przystało na wyrównanie pojemności...ale co ja tam będę gadał, dla Was ziemia i tak jest płaska :icon_mrgreen:

 

spokojnie nie trza się unosić, dukati piszę bo i czasami piszę jamaha... tak mam...

 

wyraziłem swoje zdanie a ze zdaniami jak z dupą - każdy ma swoją.

 

peace&love

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...