#Smoku Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Brytyjski racer nie jest motocyklem bez wad. Polerowana półka wygląda dość pretensjonalnie, a mały bak zmusza do częstych wizyt na stacji paliw.Ale to wady podobne do delikatnego seplenienia Anji Rubik, czyli żadne! http://www.ridetobe.com/triumph-thruxton-r-piekno-w-detalach/http://www.ridetobe.com/triumph-thruxton-r-piekno-w-detalach/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maartin Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Fajny, aczkolwiek nowy Bobber mnie urzekł. Jak tylko białe odpuści, lecę na jazdy próbne. Cytuj --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 A ja muszę się przyznać, że Bobber mnie troszkę rozczarował :sad:Wygląd i styl jest oczywiście OK. Tutaj nie mam nic do zarzucenia, ale osiągi... Kurczę, przy takim roadsterze mogliby się trochę postarać. Narobili szumu przy prezentacji, że to niby nie wiadomo jaki dragster... A tu moc niższa niż w moim "zwykłym" T120 - 77 KM, ja mam 80 KM. Maksymalny moment obrotowy prawie ten sam - Bobber 106Nm, T120 105 Nm. I to jeszcze w T120 korzystniej, bo przy niższych obrotach (3100 rpm, w Bobberze 4000 rpm).A przecież z tego silnika można wyciągnąć dużo więcej: Thruxton R ma 97 KM i 112 Nm przy 4950 rpm.Po zapowiedziach myślałem, że Bobber będzie normalnie d...pę urywał, a tu taka trochę popierdółka wyszła...Ale styl faktycznie OK ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maartin Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Nie sposób się nie zgodzić. Miałem nadzieję, że to będzie dupourywacz w klasycznej (z dystansu) formie. Stylistyka trafia w mój gust. Silnik? Jest jak jest. Ale patrząc na szybkość reakcji konstruktorów i projektantów Triumpha w ostatnich latach za dwa sezony będzie wersja Bobber Super Turbo R. I wtedy się zdecyduję :-) A Thruxton R? Najładniejszy seryjny Cafe (subiektywnie). Edytowane 2 Lutego 2017 przez Maartin Cytuj --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Myślę, że jakby miał być jakiś Bobber R, albo coś tam, to by wypuścili oba na raz. Tak, jak Thruxtony, albo teraz Street Triple - od razu cała rodzina. Więc chyba nic z tego. A szkoda.Co do urody Thruxtona, to się zgadzam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maartin Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Daj im szansę. Wypuścili wersję podstawową, żeby dokładnie zbadać target ;-) Cytuj --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Ale jak im "target" zacznie kręcić nosem, to się obudzą z ręką w nocniku :biggrin:Generalnie jestem fanem marki i nie chcę innych motocykli, ale... w tym przypadku mam jakieś takie dziwne uczucia. Na prezentacji Bobbera w Warszawie na proste pytanie o osiągi sprzedawca robił tajemniczą minę - że jeszcze sami nie wiedzą, że firma nie puszcza pary z ust (na stronie www Triumpha faktycznie nic nie było). No i mam teraz takie wrażenie, że chcieli, żeby ludzie zamawiali w ciemno... Mogli przecież od początku dać pełne info. Jak zamawiałem T120 to wiedziałem wszystko (mimo, że ich jeszcze w Polsce nie było). Ale dobra, kończę... temat jest o Thruxtonie :biggrin: Edytowane 3 Lutego 2017 przez Stefanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.