grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 witam Ktm Sxf 2006 rok gdy jest zimny to na ssaniu odpali za 2 kopem, natomiast gdy się zagrzeje(przy normalnym zgaszeniu na guziku) trzeba kopnąć ze 20 razy żeby zagadał. Skontrolowałem luzy zaworowe,nowa świeca,filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik czyściłem. Co to może być? Regulacja gaźnika? -od jakiej wartości(ile obrotów) śrubkę regulacji mieszanki zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 a jak już zapali w trakcie jazdy wszystko jest ok ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) tak.chociaż czasami przy hamowaniu silnikiem lekko strzela w tlumik Edytowane 23 Stycznia 2017 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Możliwe że gdzieś łapie trochę lewego luftu i podczas gdy ssanie zapuścisz to kompensuje ubogą mieszankę i zapala normalnie. Możliwe że zbyt ubogo masz ustawiony gaźnik.Albo też niewłaściwe świece?Jak wyglądają, sprawdź.Sprawdź też jak pracuje po rozgrzaniu porządnym ale w sytuacji gdy wyciągasz ssanie. Jeżeli silnik zacznie nabierać wigoru to wiadomo że ubogo. Powinien się zacząć dusić przy takim eksperymencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.