Jump to content
kszyh

Nie pali jeden cylinder XL1200S

Recommended Posts

Świece po wymianie należałoby wygrzać. A pisałem wyżej o świecach :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również Twoja odpowiedź do wymiany świec się przyczyniła, więc bym się tak nie denerwował ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam ponownie wszystkich Forumowiczów. Nie zakładam nowego wątku, bo wiąże się trochę z tym.

Wracając do mojego Sporta. Zastanawiąją mnie okopcone świece na tylnym cylindrze. Na przednim wyglądają w porządku. Gdy zamieniłem je miejscami, sytuacja wyglądała tak samo - na tylnym okopciło, a z przodu wypaliło.

Świece są zmienione (6R12), przewody zmienione, aku nowe, filtr powietrza czyszczony. Gaźnik jeszcze nie był ruszany. A, i co jeszcze. Wydaje mi się, że przedni cylinder szybciej się nagrzewa niż tylny.

Co może być przyczyną? Jakieś sugesty? Jak okopcone, to za bogata mieszanina, tak?


Dzięki z góry za odpowiedzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Witam ponownie wszystkich Forumowiczów. Nie zakładam nowego wątku, bo wiąże się trochę z tym.
Wracając do mojego Sporta. Zastanawiąją mnie okopcone świece na tylnym cylindrze. Na przednim wyglądają w porządku. Gdy zamieniłem je miejscami, sytuacja wyglądała tak samo - na tylnym okopciło, a z przodu wypaliło.
Świece są zmienione (6R12), przewody zmienione, aku nowe, filtr powietrza czyszczony. Gaźnik jeszcze nie był ruszany. A, i co jeszcze. Wydaje mi się, że przedni cylinder szybciej się nagrzewa niż tylny.
Co może być przyczyną? Jakieś sugesty? Jak okopcone, to za bogata mieszanina, tak?
Dzięki z góry za odpowiedzi :)

 

moim zdaniem to sprawa cewki. jak nie chcesz kupic nowej to kazda podwojna cewka sie da zaimprowizowac by sparwdzic .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drodzy Forumowicze.
Mało pojeździłem tym motocyklem przez sezon, a to przez nadmiar innych zajęć, ale nie o tym.
Wracam do motocykla. Wymieniłem cewkę. Trochę się poprawiło, w sensie, że świece z tylnego cylindra nie były nie były tak okopcone jak wcześniej. Ale pozostaje temat temperatury tylnego cylindra. Otóż po uruchomieniu, na ssaniu, wolniej się nagrzewa niż przedni. W sumie dobrze, ale czy to normalne?
I tak to wygląda na koniec sezonu.

 

Pozdrowienia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ,

Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam tu.

Cewka zapłonowa HD Sportster 1200  Sreean Engel  w czasie pomiaru wskazuje 0,26 oma ......iskra raz jest ,raz nie ma ,a raz sama skacze .Cewka do kosza rozumiem .

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...