MisterDui Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Cześć. Mam zamiar kupić w niedalekiej przyszłości TTR600 albo XR600R. Bardziej mnie interesuje XR600R bo lżejsza waży około 125kg a TTR600 150kg i z tego co wychodzi z danych technicznych mocniejsza. Ale patrzyłem na YT i zdaje mi się że TTR lepiej jedzie od XR. Mógł by się ktoś wypowiedzieć najlepiej kto ma któryś z tych sprzętów :DMoto zamierzam używać w 70% teren z 30% droga.Jakieś wady i plusy tych motorków bym też prosił :)Który z tych motorków jest lepszy? ;)Z góry dzięki :) Edytowane 28 Listopada 2016 przez MisterDui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Z dwojga zlego lepiej XR , aczkolwiek zazwyczaj sa to starsze roczniki , wiec szykuj sie na remont , tu mozna trafic na świeższy i bardziej zadbany model TTRki. Osobiscie mialem XR 600R z 94 i po przesiadce na LC4 wcale mi jej nie zal , mimo ze lzejsza i zwrotniejsza od LC4, to do KTMa mocowo i zawieszeniowo a także bezusterkowoscia bylo jej daleko. Ciagle awarie i remonty , kiepski zawias - strasznie wtedy zawiodlem sie na "ikonie" niezawodnosci , rama z cieniutkich rurek aby zbic mase i potrafi pekac . Wiec szukaj co w lepszym stanie , bo i to i to potrafi narobic kosztow . TTR mial koles i niestety nie dosc ze rama pekala na spawach ( brak kolyski) , to skrzynia sie posypala , troszke ciezkie i slabawe , zawias mimo ze ohlins i ups marzhotti na przodzie jakis taki kapciowaty jak to w japoncu . Edytowane 29 Listopada 2016 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 jak 70% teren to xr :D lżejsza , mocniejsza ....... ja miałem 4 lata xr600 pancerny sprzęt , 2 lata jeździłem gruchotem do remontu który palił 1,5l oleju /100km i zabić jej nie mogłem :D zawias przód jest tragiczny , a reszta obleci Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 jak 70% teren to xr :D lżejsza , mocniejsza ....... ja miałem 4 lata xr600 pancerny sprzęt , ja jeździłem gruchotem do remontu który palił 1,5l oleju /100km i zabić jej nie mogłem :D zawias przód jest tragiczny , a reszta obleci Ile wyniusł Cie remont? :) mógł byś mi bardziej opisać czemu przedni zawias to tragedia? Słyszałem że podobno rama lubi pękać przy mocowaniu amorka tył. I chyba kupie XR600R tylko jakie roczniki najlepiej kupować? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Od roku 90 na dwoch tarczach, do końca klepania nie bylo zmian. Remont to ok 4 tys zl , zalezy od tego jakie części użyjesz oryginal czy akcesoryjne. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterDui Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Od roku 90 na dwoch tarczach, do końca klepania nie bylo zmian. Remont to ok 4 tys zl , zalezy od tego jakie części użyjesz oryginal czy akcesoryjne.A na co patrzeć przy zakupie takiej XR600R ? :)Edit;Ma ktoś filmik jak ta xr600 ma odciecie ? Bo szukam na internecie bardzo długo i nie mogę znaleźć a chciał bym usłyszeć jak odcina :D Edytowane 30 Listopada 2016 przez MisterDui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) nie ma odcięcia prawdopodobnie :D 3 czy 4 lata miałem i nigdy nie słyszałem zresztą ten motocykl śmiga środkiem , nie ma sensu go kręcić do samego końca bo wtedy ten silnik oprócz huku i szybkiego nagrzewania się nic nie generuje to nie ćwiara 4t w wyczynie.... Ile wyniusł Cie remont? :) mógł byś mi bardziej opisać czemu przedni zawias to tragedia? Słyszałem że podobno rama lubi pękać przy mocowaniu amorka tył. I chyba kupie XR600R tylko jakie roczniki najlepiej kupować? :D 3 tys robiony na tanich gratach bez skrzyni i głowicy sprzęgła też nie ruszałem .......w sumie tłok , tulejowanie ( trfiłem egzemplrz na nicasilu bez nicasilu )łańcuszek , głowica to jakaś kosmetyka ( szlif gniazd , planowanie , uszczelnicze , zaworów czy prowadnic nie ruszałem ) korba , łożyska wału , coś tam jeszcze by się znalazło szczerze to już nie pamiętam :D z drugiej strony - ja uważam że tłok wossner do niej to trochę przerost formy nad treścią chyba że chcesz iść w jakiś ostry tuning , ja 2 lata latałem na tkrj i nic się nie działo złego.... przedni zawias to tragedia bo jest za miękki , atakujesz podjzd na pełnej pi*dzie , a tu przód ci się wbija w górkę i lecisz przez kierownicę :D max można tam wbić 1 bar powietrza , nieznacznie się utwardza ale u mnie od lajtowych skoków z takim ciśnieniem ( a ważę 97kg ) zaraz się wylał i znowu zrobił miękki....... 85 miała normalne ssanie i gaźnik z XL mam wrażenie że najprzyjemniej paląca xr na zimnodo chyba 91 był bęben z tyłu i ja uważam że jak latasz w offie ten bęben w zupełności styka , a szczęki są prawie wieczne a tanie klocki jak latasz w błocie to nie zdążysz się obejrzeć a ich nie ma Któryś jeden rocznik miał nicasil , teoretycznie chyba 88 , i jej należałoby unikać bo nicasil w chłodzonym powietrzem starym sprzęcie to kłopoty i koszty, w praktyce 90% XR to składaki , moja była niby 1990 i też miała nicasil . Edytowane 11 Grudnia 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 mi w TKRJ szybko zjadlo pierscienie , po 3 tys km byla szpara kilka mm, ale nie ja robilem szlif , wiec moze ktos za grubo zrrobil , Tylko ze beben jak wytarty to masz piaste do wymiany . a tarcza w 5 min zejdzie z piasty i zawsze widzisz jaki jest stan okladzin i traczy, no i tak blota nie zbiera w srodek ( ale to szczegol) . Wersja z autodekompresatorem moze miec z nim problem , czesto zacinaly sie , ale ponoc mozma usunac , tylko trzeba zaslepic samarowanie ww ustrojstwa ( i tak jest reczny). Generalnie to juz zabytki i ciezko znalesc cos ladnego - na olx widze sa 3 sztuki . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Wersja z autodekompresatorem moze miec z nim problem no u mnie się notorycznie zacinał jedna z dosyć wkurwiających wad Szczególnie kiedy motocykl stał długo -raz albo 2 razy kopnąłeś i kopka miękka jakby świecy nie było nie idzie znaleźć GMP ani nic .......Najpierw z czuciem opukiwałem młotkiem dekiel zaworowy i puszczało potem wynalazłem brdziej cywilizowaną metodę -wrzucic 2 bieg i bez sprzęgła na siłę ją przeciągnąć do tyłu , słychać było kliknięcie spod dekla i puszczało :D wtedy luz i palimy jak była palona raz na 2 tygodnie to prawie zawsze z tym walczyłem i przed i po remoncie mi w TKRJ szybko zjadlo pierscienie , po 3 tys km byla szpara kilka mm, ale nie ja robilem szlif , wiec moze ktos za grubo zrrobil , ja pierwszego tkrj jakiego kupiłem to znalazłem nowego na allegro za 199 zł plus przesyłka :D no i pierścienie były od innego zestawu nie pasowały w ogóle , próbowałem coś z tym rzeźbić wkońcu kupiłem kolejnego na ten sam szlif za ,,normalną'' dla tego tłoka cenę ok 320 zł i tu wszystko było ok w sumie wydałem tyle co na wossnera ale chytry 2x płaci :D Tylko ze beben jak wytarty to masz piaste do wymiany no właśnie piasta koła tył - u kumpla to samo było i u mnie zniszczone gniazda pod łożyska , ja leciałem na drucie kupowałem najtańsze łożyska i wklejałem na klej do łożysk , jakiś czas to wytrzymywało i znowu ale zwróc uwagę na to bo to jest nienaprawialne w zasadzie tylko nowe koło...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.