AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam. Kupiłem cezetke 175 487 88rok, kupiłem do niej nowy akumulator 6V i odwrotnie podłączyłem kable. Pojeździłem chwilę i zaczęła palić klemy, tym razem podłączyłem akumulator tak jak powinno być i nie chciała odpalić :(. Po dłuższym namyśle zobaczyłem, że bezpiecznik jest spalony więc go odlaczylem i jeździłem bez. Później znów zaczęła palić kable jak jechałem, zgasilem ją i przypchałem do domu. Od tamtej pory nie mogę odpalić jej nawet na pych. Drodzy motomaniacy co może być nie tak? Szczerze odpowiadam, że jestem trochę zielony w tych sprawach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Najpewniej masz teraz zwarcie w obwodzie zapłonu. Bez uporządkowania elektryki będziesz mógł tylko mięśnie ćwiczyć.Swoją drogę to co zrobiłeś z akumulatorem to lipa na całego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wiem właśnie kurcze,że lipa. :( może jeszcze jakieś sugestie co może być nie tak? A może regulator napięcia się spalił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Na odległość to można tylko zgadywać. Sprawdź czy nie widać stopionej izolacji na przewodach. Jak wyeliminowałeś bezpiecznik to jego rolę przejęły kable. A te jak sam stwierdziłeś zaczęły się palić. Na pewno coś musiało się zewrzeć z masą. regulator jak jest mechaniczny to raczej przetrwał takie kombinacje. Jak jest elektroniczny to wielce prawdopodobne, że już się usmażył. Tak jak napisałem teraz trzeba brać schemat do ręki i po kolei sprawdzać wszystkie połączenia, zwłaszcza idące od prądnicy do stacyjki i dalej do zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Będę sprawdzał jutro. A czy to możliwe, że jeżeli bym miał spalony regulator to dlatego motor nie chce odpalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Masz zwarcie ną żywca w instalacji więc nie odpali. Masz dużo porządków do zrobienia a po tym jak rozwiązałeś pierwszy problem i Twoje kolejne pytania po sugerowanej drodze diagnostycznej HD obawiam się, że bez pomocy kogoś kumatego się nie obejdzie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Więc nic innego jak brać jutro schemat i do dzieła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.