AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam. Kupiłem cezetke 175 487 88rok, kupiłem do niej nowy akumulator 6V i odwrotnie podłączyłem kable. Pojeździłem chwilę i zaczęła palić klemy, tym razem podłączyłem akumulator tak jak powinno być i nie chciała odpalić :(. Po dłuższym namyśle zobaczyłem, że bezpiecznik jest spalony więc go odlaczylem i jeździłem bez. Później znów zaczęła palić kable jak jechałem, zgasilem ją i przypchałem do domu. Od tamtej pory nie mogę odpalić jej nawet na pych. Drodzy motomaniacy co może być nie tak? Szczerze odpowiadam, że jestem trochę zielony w tych sprawach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Najpewniej masz teraz zwarcie w obwodzie zapłonu. Bez uporządkowania elektryki będziesz mógł tylko mięśnie ćwiczyć.Swoją drogę to co zrobiłeś z akumulatorem to lipa na całego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentKarol Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wiem właśnie kurcze,że lipa. :( może jeszcze jakieś sugestie co może być nie tak? A może regulator napięcia się spalił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...