FIGIELP Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam forumowiczów. proszę was o pomoc jak ustawić rozrząd -głównie na 2-4, miałem awarie napinacza i wymianę zaworów,niestety awaria spowodowała, że nie wiem jak dokładnie ustawić na znakach wałki,chodzi o ustawienie -o- -o- . Jakie jest ustawienie tłoków względem głowicy i jak ustawić znaki na kole ( na cewkach)jak mi ktoś da to na fotach to normalnie ODWDZIĘCZĘ SIĘ albo na ochotę mi to pokazać w KONINIE :-). Złe ustawienie skończy się uszkodzeniem zaworów a tego nie mam zamiaru uszkodzić. na foto widać ustawienie na znakach górnych i wszystko miałbym OK gdyby nie uwalony napinacz i łańcuch spadł wiec na znaki na łańcuchu już nie ustawie i muszę ustawić od nowa Mile widziane wszystkie podpowiedzi, idzie zima i jest czas na grzebanie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGIELP Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 i nikt nie jeździ 1100 i nie umie ustawić rozrządu? za free? :-)Błagam was.... pomóżcie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 W VF1000F tłoki miały być w gmp i wałki napisami FRIN front intake, FREX front exhaust, oraz RIN rear intake, REX rear exhaust, do góry, a cechy na kołach do krawędzi głowicy pod dekiel. Może w Magnie 1100 będzie podobnie.Coś kojarzę, że z kardanem silnik kręci się 'do tyłu' w VF i to często gubiło mechaników. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGIELP Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 W VF1000F tłoki miały być w gmp i wałki napisami FRIN front intake, FREX front exhaust, oraz RIN rear intake, REX rear exhaust, do góry, a cechy na kołach do krawędzi głowicy pod dekiel. Może w Magnie 1100 będzie podobnie.Coś kojarzę, że z kardanem silnik kręci się 'do tyłu' w VF i to często gubiło mechaników. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalkznalazłem taki układ, ale w 450, nie wiem jak to się ma do 1100 ale może to mi pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 http://honda.vf1000.com/forum/index.php/topic,85.msg335.html#msg335 Tu masz ze zdjęciami. Post nr 13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGIELP Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 http://honda.vf1000.com/forum/index.php/topic,85.msg335.html#msg335 Tu masz ze zdjęciami. Post nr 13. dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGIELP Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 jeszcze nie odpaliłem - mróz i modyfikacje wydechów, ale układ pasuje do rysunku jaki wkleiłem, dam znać jak odpalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIGIELP Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 WSZYSTKO DZIAŁA, TEN UKŁAD W 100% PASUJE DO 1100.Temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.