poprostumateo Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Witam. Posiadam Yamahe DT125 z 1997 roku. Sprzęt po remoncie silnika, ale posiada nieoryginalny moduł koloru różowego. Na forum udało mi się wyczytać, że moduł ten obsługuje tylko zapłon, a zaworu wydechowego on nie obsługuje i trzeba dokupić oryginalny używany i jakoś to połączyć? Do silniczka zaworu idzie 5 przewodów, tak więc jaki moduł kupić bo tych oznaczeń było mnóstwo? W tej chwili zawór wydechowy robi self test, ale jak już motocykl jest odpalony to wszystko zaczyna wariować. Motocykl kręci do 7 tys obrotów, a po puszczeniu gazu i odkręceniu manetki do konca lub odczekaniu kilku sekund nagle kręci do 12tys obrotów. Często też łapie jakiegoś muła, obroty spadają i gaśnie. Jestem laikiem, ale chciałbym żeby ktoś naświetlił mi trochę co boli moją DT'kę. W tej chwili jazda motocyklem nie sprawia przyjemności takiej jak trzeba i chciałbym zrobić sprzęt na bóstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Mam dt z tego samego roku jutro mogę zerknąć jakie oznaczenia ma moduł Edytowane 24 Października 2016 przez [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poprostumateo Opublikowano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Byłbym niezmiernie wdzięczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 te problemy co piszesz to bardziej gaźnik albo lewe powietrze niż moduł ,czy źle pracujący zawór wydechowy Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poprostumateo Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 To, że sie dusi i gaśnie to całkiem możliwe, że przyczyną jest gaźnik, bądź lewe powietrze, ale mam jeszcze drugi problem do rozwiązania, a mianowicie moduł zaworu wydechowego. Ktoś ma pomysł jak podejść do tego tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 najprościej i najbardziej chamsko i druciarsko , to ustawić zawór w pozycji otwartej na max i zablokować , silniczek odłączyć , moto będzie słabe z dołu ale powinno rozwijać moc maksymlną... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.