Lukas1984 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Siema. Miał ktoś może kontakt z takim motocyklem i wie na co przy zakupie trzeba koniecznie zwracać uwagę? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=83223644&fks=83223644 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Na stan silnika- ponieważ moto dość starawe:- łańcuch rozrządu jest -127 $- pierścienie ale tylko standard- 37 $Nic więcej nie znalazłem... a jeszcze trzeba wspomnieć o tylnym amortyzatorze- lubi pociec...W latach 90-tych ( chyba 93) miałem takie cóś na serwisie, ale w dobrym stanie było...a teraz.. to ryzyk -fizyk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1984 Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Dzięki za info. Jadę w piątek obejrzeć. Będzie to tak właściwie baza do przeróbki więc nie chcę się wrypać w coś z czym będą jakieś ogromne problemy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Aaaa. i już se przypominam jakiś mankament związany z napinaczem łańcucha rozrządu, dlatego funkcjonują na ebay-u zamienniki... http://www.ebay.com/itm/BLACK-MANUAL-CAM-CHAIN-TENSIONER-SUZUKI-1983-GR650-1985-86-LT250-1985-SP600-T13-/360836303468?fits=Make%3ASuzuki&hash=item5403850a6c:g:GyIAAOxyVLNS0G5i&vxp=mtr ... ale może się mylę, trzeba pogrzebać w internecie... w USA był pod nazwą: Suzuki GR 650 Tempter Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1984 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Motor dziwnie bujał się na drodze, właściciel mówił że to przez opony ale po dokładnym obejrzeniu ramy spod czarnej farby przebijała minia więc dałem sobie spokój. Wyglądało na to jakby rama dużo przeszła a potem była nieudolnie naprawiana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Te bujanie, to być może luzy na wahaczu, ciśnienie w kołach + padnięty tylny amortyzator...ale czasem lepiej sobie odpuścić, niż bujać się z niewiadomoczym...Z tych starych 2- cylindrówek, najbardziej dla mnie sensowną maszyną jest chyba 2-zaworowe BMW R, ma 1 bardzo ważną zaletę, dokupisz do niej wszystko ( co prawda może nie tanio), nawet do modeli z lat 70-tych i 60-tych...Np. takie R-90/6, co prawda, to dopiero podstawa do przeróbek( przede wszystkim hamulce!)...ale to klasyk, prosty jak budowa cepa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1984 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 BMW też chodzi mi po głowie ale niestety u mnie słabo dostępne a jak już jest to cena zaporowa. Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy CB400 Supersport Four z 1976r(przerobiony na cafe racer) ale... no własnie, jest jedno ale, motor jest dla mnie za mały więc muszę go sprzedać a kupić coś większego. Dziś znalazłem Yamaha XJ650 z 1981r i jadę wkrótce rzucić okiem. Wiesz coś może na temat tego motocykla? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=82492385&fks=82492385 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.