Skocz do zawartości

Nowa Yamaha R6 2017


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.sportrider.com/new-2017-yamaha-yzf-r6-unveiled

 

Jest TC, 3 mapy przepustnic do wyboru, opcjonalny QS, ABS, nowe owiewki i zadupek ;) , przedni zawias po upgradzie, większe przednie tarcze ... to tyle. Lifting. Ta sama konstrukcja, ten sam silnik, wydech, rama, wahacz, koła, zaciski (pompa pewnie też). Wiadomo, że R6 które znamy od 10 lat to rewelacyjne moto, ale chyba każdy liczył na więcej :) .

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to juź pisano kilkukrotnie - producenci nie inwestują w rozwój klasy sport 600, bo to im się nie opłaca. Wolą inwestować w 1000. Dlatego pewnie tylko taki lifting, że jest wielokrotnie tańszy niż gdyby doszedł jeszcze nowy silnik i nowa rama. Nawet wydech został taki sam ;)

Poza tym pamiętajmy, że najczęściej potencjalnym nabywcą nowego R6 nie jest analizujący Polak jeżdżący po torze, tylko jakiś dość zamożny zagraniczny sąsiad. Ten natomiast może mieć w d... czy jest to lift czy nie, ważne żeby dobrze wyglądała. Nawet może nie porównywać do RJ15.

Z punktu widzenia biznesowego zapewne więc Yamaha wykonała dobry krok - zrobili moto ładne i bezpieczniejsze (trakcja i abs) - nie zapominajmy, że pewnie jakieś 90% tych motocykli jeździ tylko po drogach. Z punktu widzenia najszybszych torowych ujeżdżaczy klasy 600 zapewne lekki zawód, tak jak napisał Sikor. Z mojego punktu widzenia - przygarnąłbym ;)

Na koniec - gdzieś tam padła już cena ale nie wiadomo na ile oficjalna - prawie 70 tysi - no to mało nie jest....

Na koniec II - plusem takiego rozwiązania (liftu) jest to, że poza elektroniką sprzęt nie jest narażony na "choroby wieku dziecięcego"

No i na kiponiec III - pewnie kilka takich R6 w stockach pojedzie w sezonie 2017 w WMMP, więc okaże się czy zmiany są na + czy na - ;)

 

Pozdr.

F.

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, sportowa klasa 600 umiera.

Ciekaw jestem jak długo jeszcze klasa Moto2 w GP będzie wyglądała tak jak wygląda. Obstawiam, że będzie to ewoluować wg idei Moto3 - kompletne prototypowe maszyny, z różnym podwoziem, silnikiem itp. Tak samo ciekawe, jak długo jeszcze uchowa się klasa SSP/STK600 w seriach typu WSBK/BSB/AMA/IDM itd.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...