Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Suzuki zaprezentowalo w kolonii odswieżonego GSR 750 na sezon 2017. Silnik z GSX-R 750 K6, 114ps/ 81Nm i 214Kg gotowy do jazdy. Trómstopniowa kontrola trakcji, asystent startu jak w nowej SV650 i ladny aluminiowy tylny wahacz. Ciekawa odpowiedz na MT-09, ciekawe jak bedzie z ceną.

post-40157-0-08595900-1476102411_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świat już nie kocha R4, dziennikarze zaraz napiszą że przewidywalny, nudny, poprawny, mocy dużo, ale brakuje tego jebnięcia itd itp, MT09 kręci takie wyniki sprzedaży w całej UE że tylko zagłada nuklearna może mu zagrozić.

 

Pomyśleć że jak w latach 80tych wyszedł pierwszy GSXR 750 i miał 115 koni to było piekło, śmierć i armagedon, a teraz 115 koni to średniej klasy mieszczuch...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jakby tak do 205kg zeszlo na wadze to mialby jeszcze wieksze szanse. W zeszlym roku po wprowadzeniu GSX-S1000 mnkejszy GSR750 sprzedawal sie dlugo lepiej od starszego brata. W tym roku w sierpniu Liter byl w top3 w rankingu sprzedazy (ponad 900szt od stycznia do sierpnia). Mowa o rynku niemieckim. Yamaha swoje Mt-09 miala dlugo przed Gsx-s-em, teraz szala sie odwrocila.

 

Mysle ze w cenie ok 9k euro bedzie sie przyzwoicie sprzedawac, przynajmniej w niemczech.

 

Ja lubie 3-cylindrowki i czekam na nastepce Street Triple 675 ze stajni Triumpha. Miałem, sprzedałem i troche żałuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jakby tak do 205kg zeszlo na wadze to mialby jeszcze wieksze szanse. W zeszlym roku po wprowadzeniu GSX-S1000 mnkejszy GSR750 sprzedawal sie dlugo lepiej od starszego brata. W tym roku w sierpniu Liter byl w top3 w rankingu sprzedazy (ponad 900szt od stycznia do sierpnia). Mowa o rynku niemieckim. Yamaha swoje Mt-09 miala dlugo przed Gsx-s-em, teraz szala sie odwrocila.

 

Mysle ze w cenie ok 9k euro bedzie sie przyzwoicie sprzedawac, przynajmniej w niemczech.

 

Ja lubie 3-cylindrowki i czekam na nastepce Street Triple 675 ze stajni Triumpha. Miałem, sprzedałem i troche żałuje...

 

myślałem że gsr 600/750 to porażka handlowa, a tu psikus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jakby tak do 205kg zeszlo na wadze to mialby jeszcze wieksze szanse.

 

Ja lubie 3-cylindrowki i czekam na nastepce Street Triple 675 ze stajni Triumpha. Miałem, sprzedałem i troche żałuje...

 

Też mnie ciekawi jak on wypada na tle Street Tripla 675. Na papierze moce niemal identyczne, Suzuki o 12 Nm więcej momentu ale też o blisko 50 kg większa masa. W przyszłym sezonie będę szukał czegoś na asfalt i m.in. Triumpha biorę pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...