vitofm Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Witam,i o radę proszę :DSilnik K750, instalacja 6V, standardowa cewka, tradycyjny zapłon.Kable wysokiego napięcia jednak są silikonowe. Zagniotłem końcówki i wcisnąłem je do kopułki rozdzielacza.Świece - Iskra F75.Przez miesiąc było OK, jednak teraz na jednym garnku nie mam iskry... Sprawdzałem z trzema innymi (nowymi) świecami. Iskra pojawia się dopiero jak siwecę trzymam około 1 cm od cylindra czy głowicy (od masy generalnie ;-))Słyszałem o metodzie "na guzik" polegającen na zrobieniu przerwy w kablu wysokiego napięcia... Czy to pomoże???Czy ktoś miał podobne problemy?A może używam złych świec?? Jakie odpowiedniki polecacie do dolnych silników?pozdrawiamWitek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 nie ma przejścia - wymień kabel - lub szczotkę na przerywaczu , albo fajke a jak se zrobisz - przerwe na kablu - to nie bedziesz miał przejscia - łuk ci się wytworzy a iskry i tak nie zobaczysz.a tak swoją droga to bez masy iskry nie ma na świecy - coś tam moze zabłysnąc ,ale to iskry - nawet nie jest podobne.zamień kable miejscami i sprawdż czy dzieje się to samo , jak tak szukaj w kolejnym ogniwie , jak dobrze zmień kabel , lub fajke . i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Olej kopułkę rozdzielacza. Załóż cewkę dwubiegunową (PF 126p lub CC900) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 a jeżeli chce zachować orginał.....?ja nie skaleczyłbym tym mojego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 Racja.U siebie założyłem cewkę od CC900 pod samym bakiem-prawie jej nie widać. Powinna poza tym wejść pod emkowski dekiel od zapłonu. Ja mam kaśkowski także dlatego pod bakiem jest zamocowana.A w motocykl wstapił po zmianie zapłonu inny duch :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 3 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2004 to wszystko sie bierze z nastawienia posiadania motocykla - ty go masz do użytku codziennego - ja go robie z myślą rekreacji i zlotów wetetrańskich - nie mam zamiaru trzepać nim tysiące kilosów , ale w niedziele po okolicy smigać . zdaje sobie zprawe ,że na orginalnej skrzyni i dyfrze jazda po mieście może być męcząca i uciążliwana codzień bedę miał inny sprzęt - ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Nie jeżdzę na codzień :( w tym roku bo mam ciągłe deficyty wolnego czasu :cry: :cry: . Ale używałem emy do tej chwili w celach turystycznych-stąd pewne b.drobne zmiany wpływające na niezawodność. . zdaje sobie zprawe ,że na orginalnej skrzyni i dyfrze jazda po mieście może być męcząca i uciążliwa 8O 8O A co to ma do rzeczy?????? acha, jeśli zależy ci na oryginalności to może ta cewka od CC700 wejdzie pod dekiel przedni, wyprowadzasz kable przez fabryczne otwory i ..... tylko twoją tajemnicą jest to że masz coś przerobione.Pod warunkiem że wejdzie pod ten dekiel.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 może z zew. tak - nie bedzie odbiegał od stanu orginalnego , ale tu chodzi nie o o to jak inni bedą go postrzegać ,ale jak jest w istocie jak to ma się do mojego wyobrażenia o jako takim orginale. nawet orginalne śruby mają znaczenie , orginalne kable instalacji,ogumienie, uszczelnienia.tu chodzi o sam fakt świadomości ,że to czym się poruszasz jest w najdrobniejszych szczegółach zabytkiem.ja i tak jestem normalny znam osoby które , nie tylko gwinty , ale żarówki i całą reszte takich drobiazgów musza mieć orginalne , zgodne z wiekiem motocykla.odrestaurowywanie takich motocykli jest celem samym w sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 a jeżeli tak to ja przepraszam :( kto co lubi. uszczelnieniano tylko z tym sie nie zgodzę.chyba że motocykl ma stać :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Sprzęt kilkudziesięcio letni nigdy nie będzie w 100% oryginalny. Części moga być wiernymi kopiami, ale nie wszystkie oryginałami. Nie powiesz mi, że Twoja Mka jeździ na oponach 50cio letnich, czy silnik ma złożony na simmeringach wyprodukowanych w latach 50tych,kablach w instalacji i czy nie wymeniłeś oryginalnych (skorodowanych zapewne) śrub. Zachowanie oryginalnego wyglądu i przywracanie stanu fabrycznego jest ważne, ale nie można popasć w przesadę. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salicet Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 To prawda oryginału w 100% nigdy nie zrobisz ważne żeby sprzęta nie kasztanić jakimiś częściami z innych motorów. A co do iskry to zauważyłem u siebie w silniku że nie toleruje on innych swiec niż A-11 czyli takich co instrukcja przewiduje. Na innych silnik popracuje 15 minut i świece są do du.. .Może mi ktos powie czy ma podobną sprawę i jaki świec własciwie używacie w swojej M-72?Może to u mnie jest cos nie tak :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitofm Opublikowano 10 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 To prawda oryginału w 100% nigdy nie zrobisz ważne żeby sprzęta nie kasztanić jakimiś częściami z innych motorów. A co do iskry to zauważyłem u siebie w silniku że nie toleruje on innych swiec niż A-11 czyli takich co instrukcja przewiduje. Na innych silnik popracuje 15 minut i świece są do du.. .Może mi ktos powie czy ma podobną sprawę i jaki świec własciwie używacie w swojej M-72?Może to u mnie jest cos nie tak :?:Tak jak pisałem - Iskra 75 ;) - to takie same jak od żuka heheI właśnie jest OK, ale na jednym garnku. Na drugim było przez miesiąc, a teraz poprawnie działa mi tylko oryginalna (kilkudziesięcioletnia???) świeca, którą zakupiłem razem ze złomem sprowadzonym z Białorusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.