Benek14 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Cześć. Pacjentem jest Yamaha XT 125. Potrzebowałem zdjąć głowice żeby zrobić nowy gwint na świece, teraz próbuje to złożyć i napotkałem trudności. - wspomagałem się tym filmikiem w ustawieniu rozrządu. Zgrałem znaki w okienku i te z zębatki, ale coś prawdopodobnie zrobiłem źle bo w takim ustawieniu podczas kręcenia kopką w pewnym momencie się blokuje wszystko. Na załączonych zdjęciach zaznaczyłem według czego ustawiałem rozrząd. Proszę uprzejmie o uwagi co zrobiłem źle i jak to powinno być zrobione. Próba odpalenia przy złym ustawieniu może być fatalna w skutkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Czy na kole magnesowym nie ma innych znaków?? Dosyć nie wyraźnie to zdjęcie i znak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Czy na kole magnesowym nie ma innych znaków?? Dosyć nie wyraźnie to zdjęcie i znak.No własnie podczas kręcenia jest tylko 1 znak wiec zakładam ze to ten wlasciwy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Jeśli przy rozbieraniu ustawiałeś rozrząd na tych znakach to musisz szukać gdzie indziej. Tulejka naprawcza świecy nie wystaje do wewnątrz komory spalania lub sama świeca??Zawory nie są podstawione na śrubach regulacyjnych?? Masz może serwisówkę lub orientujesz się w czym siedział ten silnik bo jakoś nie mogę trafić do tego modelu?? Edytowane 27 Września 2016 przez Jackass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 https://www.dropbox.com/s/flcvin76rk8ii34/XT%20125%202005_service.pdf?dl=0 Tutaj jest serwisówka. Głowica wyglądała ok po gwintowaniu.A o co chodzi z zaworami? Co znaczy, że są podstawione na śrubach? Trochę się bawiłem regulacją luzów zaworowych, ale raczej nie na tyle żeby się spotkały z tłokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Ty się nie baw tymi śrubkami tylko poustawiaj te luzy jak trzeba. Nie wiem co to może być. Musiał bym to widzieć na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.