Cinek Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 1. Jaki akumulator? U mnie nie ma żadnego, potrzebna mi pojemność rozmiary i biegunowość. 2. Odpala, gaśnie. Odpala, gaśnie. Jak go na dłużej zostawię to pochodzi trochę dłużej i gaśnie. Zatkae sitko kranika - dobrze kminię? 3. Poprzedni właściciel przerobił instalację w ten sposób, że silnik może chodzić bez akumulatora. Czy wstawienie tego aku może coś zepsuć czy będzie OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Z pkt 2 już sobie poradziłem, pomogło czyszczenie gaźnika po tym jak ktoś przede mną skręcił go na silikon. Pierwsza jazda zaliczona. W sumie pkt 1 też już nieoktualny, wiem jaki akuś jest potrzebny. Pozostaje kwestia tego czy wstawienie aku do instalacji po elektryku artyście nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Instalacja artysty bez weryfikacji może uszkodzić akumulator. Warto więx wrócić do oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Pytań ciąg dalszy. Czy dobijanie przedniego zawieszenia na większych nierównościach to norma? Ile oleju powinno być w lagach? Edytowane 16 Września 2016 przez Cinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.