grucha87 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Witam. Motor na zimny pali od kopa i jak go normalnie na guziku zgaszę również dobrze odpala. Ale gdy po położę na podjeździe nie da rady go zapalić(z ciepłym ssaniem jak i bez) -jedynie odpala na popych. Chciałem zapytać co to może być? gaźnik/świeca/zawory? Czy po wciśnięciu ciepłego ssania na odpalonym silniku mają się zwiększyć obroty?(rocznik sxf 2006)bo u mnie po wicśnięciu ciepłego ssania prawie nie ma różnicy w pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 to raczej norma że jak się położysz to ma problem z odpaleniem - pomijając przylanie się świecy, to ubywa paliwa w komorze pływakowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Pierwsze co,to zajrzyj do zaworów.Następnie sprawdź poziom paliwa w gaźniku. Po włączeniu ciepłego ssania do cylindra dostaje się więcej powietrza przez co silnik powinien zwiększyć obroty. Co z filtrem powietrza ? Ja w swojej yzf nie mam takich problemów. Moto może leżeć do góry kołami i jak go postawie zawsze pali od strzała. Przy crf musiałem długo kopać (5-10 razy) ale hondy są bardzo czułe pod względem luzów zaworowych. Ustawienie ich w środku fabrycznej toleracji nie sprawiało mi problemów z odpalaniem . Edytowane 15 Września 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 filtr powietrza jest cały i wyczyszczony przed każdym wyjazdem.narazie wyczyściłem gaźnik i gdy silnik pracuje wcisnę ciepłe ssanie motor gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czyli teraz dostaje za dużo powietrza.Jakie masz dysze w gaźniku ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) nie wiem,muszę sprawdzić w takim razie. Chodzi o te w komorze pływakowej? (bo jest chyba jeszcze jedna od strony dolotu) Edytowane 17 Września 2016 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 W komorze pływakowe jest kilka dysz -dysza startowa,dysza pompki przyspieszenia itp. Chodzi mi o dysze wolnych obrotów i dysze główną.Od strony dolotu masz dysze powietrza od zimnego i ciepłego ssania. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 19 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 okazuje się że mam przestawiony rozrząd na wałku wydechowym o 1 ząbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Przestawienie o jeden ząbek może być złudzeniem gdy mamy wyciągnięty łańcuszek rozrządu.Przestaw na znak na wałku i zobacz czy reszta znaków się pokrywa Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 27 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) ok wreszcie sprawdziłem dysze. Dysza główna "180",a wolnych obrotów "42". Teraz po ustawieniu rozrządu ,gdy na pracującym silniku dam ciepłe ssanie motor przygasa, Edytowane 27 Września 2016 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 W mojej yzf latem jeżdżę na dyszy od wolnych 40 a jesienią/wiosną 42. Proponuję zmierzyć poziom paliwa w komorze pływakowej-jeśli będzie podobny z tym co podaje manual,to zmień dyszę na 40 Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Jak zmierzyć poziom paliwa w komorze-w tym moim gaźniku nie ma śruby do odpuszczenie paliwa z komory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Na korpusie gaźnika są numery. Podaj mi je, to zobaczę co i jak Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 FCR 3925D ATH25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Ps. Dyszę zmieniłem na 40, narazie wielkiej poprawy nie widać, ale jeszcze nie jeździłem za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.