bolek81 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Chciałem się zapytać szanownych kolegów czy wał w WFM 125 silnik M06, chodzi mi o długość korbowodu, czy był na długość taki sam jak w silniku WSK 125? Będę wdzięczny za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Na długość taki sam, różna średnica sworzni Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Oba wały są zamienne ale na jedno trzeba zwrócić uwagę. Korbowód wału WFM jest cieńszy, w WSK jest szerszy i w tulei cylindra WFM w trakcie pracy tłoka może się blokować o dolną krawędź. Wystarczy wykonać pilnikiem sfazowania krawędzi w płaszczyźnie obrotu korbowodu i będzie OK. W syna SHL M04 i w WSK M06, którą kiedyś miałem mam właśnie wały z WSK i wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba8080 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 tak ale nie mozna zastosowac korbowodu z wsk do shl bo zmieni sie wyważenie i silnik będzie miał wibracje. przy ew regeneracji trzeba to odpowiednio skorygować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.