amakuza666 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 (edytowane) Witam, jak w temacie jestem zainteresowany zmianą opon z slików na teren na felgi 17 calowe lub przekładką kół. Słyszałem, że na 17 w terenie jeździ się kijowo natomiast przekładka kół jest drogą i problematyczną zabawą, przy czym na allegro nie mogę znaleźć nawet takego zestawu do mojego moto. Jeśli ktoś zechciał by podzielić się swoim zdaniem, informacjami przydatnymi przy tym przedsięwzięciu lub mógłby mi coś zaoferować zachęcam do podjęcia tematu i pomocy. Dzięki Moto KTM LC4 640 Supermoto rocznik 2003 Edytowane 20 Lipca 2016 przez amakuza666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Na swoim przykładzie odpowiem: jedyne sensowne i ekonomicznie uzasadnione wyjście to kupno drugiego sprzętu w teren :) Pomijając to że będziesz sprzęt tyrał w lesie, to różnice sm a enduro to nie tylko koła. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Z drugiej strony jazda na slickach, na supermotowym zawieszeniu i hamulcu w terenie to dość ciekawe dośwadczenie :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amakuza666 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Wiem, że nie wykorzystam pełnego potencjału jazdy w terenie. Chciałem żeby jeździło się lepiej, bo przejeżdżając np. przez błoto ucieka przednie koło co strasznie ciężko przewidzieć i reagować. I tak i tak na razie wbijam na slickach do lasu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 kupujesz caly przod z lagami i kolem od LC4 640 ( jak masz WP48 to moze i od EXC podejdzie ?? ) + wahacz tylni oraz amortyzator od 640 z kolem na tyl 18 cali i latasz w offie :) inaczej naprawdne nie ma to sesu:) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Daj ogłoszenie, że chcesz się zamienić graty sm na enduro. Raczej więcej ludzi przerabia w odwrotną stronę więc wielkiego problemu nie powinno być. W skład kompletu powinien wchodzić hamulec, koła, zębatka tył, lagi i tylny amor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.