adamo0077 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam, dzisiaj po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów Vulcan 750 zagotował się. Spod silnia z wężyków odpowietrzających poleciała para i trochę płynu. Wiatrak na chłodnicy działa, nie wiem co z termostatem. To od tego może być spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Tak, sprawdz termostat w pierwszej kolejności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 ok, jutro spuszę płyn i wymonyuje termostat, przeczyszczę go i zrobię test w ciepłej wodzie czy otwiera. Powiedzcie mi bo od razu chciałem trochę przeczyścic układ chłodzenia. Kupić coś do czyszczenia czy wodą destylowaną lać na początek? Czy mogę go sprawdzić na wodzie destylowanej rozgrzać żeby nie marnować płynu chłodniczego? Jaki i ile tego płynu kupić? Jak to wszystko zrobić :) Proszę o pomoc to mój pierwszy motor a lubię sam grzebać w takich rzeczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Jak wymieniałem u siebie płyn to nie miałem żadnych problemów. Kupiłem taki środek do przeczyszczenia chłodnicy i całego układu chłodzenia z firmy Prestone (nie pamiętam oznaczenia) z racji wieku twojego motocykla proponuję zrobić to samo. Następnie chłodnicę zalałem zwykłym płynem Borygo,i wszystko. U mnie układ sam się odpowietrza,nie wiem jak jest u ciebie,poczytaj gdzieś ,albo luknij do manuala. Wszystko jest w porządku ,czasami się wiatrak załączy jak jeżdze po mieście w upały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Ok termostat wyczyszczony i sprawdzony w garnku. Otwiera. Poukładane i zalane wg opisu z forum. Podczas jazdy utrzymuje się na połowie a jak mu będę trzymał 3 tys w miejscu to się zagotuje bo Idzie w górę temp. Tak ma być? I jeszcze jedno pytanko mam na biegu jałowym 1500 obrotów nie za duo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 To normalne że na postoju temperatura idzie w górę. Po to jest wiatrak żeby ją zbić. Jeśli tak się nie dzieje to coś nie działa jak powinno. Obroty jałowe są troche za wysokie - zmniejsz do 1200. Na przyszłość nie płucz układu żadną chemią tylko wodą destylowaną - niedawno były dwa przypadki na forum że po takim płukaniu układ się rozszczelnił. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamo0077 Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Wiatrak załącza się w połowie i chłodzi. Układ czyscilem woda destylowana bo żadnej chemii na szczęście nie było. W termostacie był tak jakby smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.