Skocz do zawartości

JAKIE ZEBATKI W GS 500


Gość bizzy85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przyszedl ten czas kiedy trzeba wymienic naped w motorku...

 

ale jak to zyciu bywa nic sie nie obedzie bez problemow.. pytam jakie zebatki bo nie mam pewnosci... zalozone teraz mam 16 zebow na przod i 39 na tyl, ale w larssonie takich nie ma. dla tego modelu sa tylko 12 lub 13 na przod i 49 na tyl. co zrobic z takim fantem?

 

pytanie do wlascicieli gs'a: na jakich najlepiej jezdzic, jakie byly fabryczne i gdzie je ewentualnie kupic?

 

dzieki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze

Napisz o jakiego GS-a dokładnie ci chodzi i z którego jest roku a ja wtedy będę mógł powiedzieć coś nieco bliżej. Jeśli chodzi ci o GS500E to niektórzy polecają zakładanie zębatki z 15 zębami na przód. Ja osobiście taką posiadam. Na niej łatwiej jest jeździć w trasie z racji tego że 6 bieg jest za długi i nie daje dość dobrych możliwości przyspieszania a zębatka 15 zębów dość znacznie to poprawia. Standardowo zakładana jest 16 zębów, a na tył 39. W larrsonie nie powinno być żadnych problemów i nie wiem dlaczego tobie podawali włąśnie takie dziwne zębatki.

 

Jeśli masz motór z 1989-1993 roku to:

przód 15 zębów 2200057 za 25,76 zł.; 16 zębów 2200195 za tyle samo

tył 39 zębów 2300414 za 79,83 zł.

 

Jeśli masz motór z 1994-2001 roku to:

przód 15 zębów 2200066 za 48,95 zł.; 16 zębów 2200333 za tyle samo

tył 39 zębów 2300414 za 79,83 zł.

 

Ceny ze starego katalogu wiec mogły ulec zmianie. Numery katalogowe Larssona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj zakupiłem dla klienta standardowe zębatki i łancuch w Larssonie. Moze źle zrozumiałeś sprzedawcę i zebatek takich nie ma na miejscu i trezba je zamówić ??

 

POzdro, Pawel

 

PS. Numery ze starego katalogu nie muszą się zgadzać, tak mnie informowalio pracownicy Larssona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj gs jest z 1991 roku... sprawdze jeszcze w sklepie, bo patrzylem na razie tylko w necie...

 

ale na razie to i tak zeszlo na dalszy plan... a to dlatego ze wczoraj mialem przykra wywrotke... lewy zakret (nieznana droga wiec jechalem mniej niz 80), zajac na srodku (zaczal biec na mnie jak do niego dojezdzalem), nic innego tylko uciekac w row zeby nie wylozyc sie na asfalcie... a moglem go trafic...

 

w kazdym razie mam teraz lekko krzywe lagi, polamana rurke kierownicy z lewej strony, polamana obudowe4 zegarow, zlamane dwa kierunki i lewy plastik do spawania... szczescie ze sezon sie konczy, chociaz... wrzesien mial byc ladny... fuck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...