Skocz do zawartości

Proszę o rozpoznanie


sylwestro85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Typowy rusek, czyli miks modeli i roczników. Podwozie na długiej ramie więc Dniepr lub co bardziej prawdopodobne K650. Tylny błotnik dzielony jak we wczesnych K750. Silnik dolniak od K750, podobnie jak skrzynia typu jajko. Ogólnie całkiem spoko motocykl, a jesli chodzi o cenę to tyle ile jest dla ciebie wart a za ile chce oddać sprzedający. Wszystko zależy od determinacji twojej i jego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem go za 3 tysie ale z wyciekiem oleju na wale od strony sprzęgła poluzowała sie nakrętka koła zamachowego i sie trochę wyrobiło na wale i na kole ten pan od którego kupiłem próbował to zrobić stoczył na wale stożek i w kole zrobił tulejkę palił od kopa ładnie ale niestety nie dokładnie tulejkę dorobił i z filcowego uszczelnienia dalej olej na pierniczał i to mocno w takim stanie go kupiłem. Próbowałem tą przeróbkę jeszcze uratować poprawiłem trochę stożek w tulejce na kole zamachowym podporę zrobiłem na symering koło trochę stoczyłem pod symering i tak żeby zrównało się z kołnierzem tulejki bo był mały uskok koło było wyrobione na klinie do tego po stoczeniu już mało materiału tam zostało mimośrodowość też nie była idealna no i niestety po złożeniu odpaliłem pochodził trochę i koło pękło zamachowe w miejscu klina a teraz drugi wał koło zamachowe. A teraz zabieram się za całkowitą renowacje by nim pośmigać sobie silnik calutki rozebrałem tłoki miał wymieniane cylindry ok całą ramę na nowo pomaluję pod swoje upodobania militarne skrzynie chcę zmienić na tą ze wstecznym. Mam pytanie odnośnie renowacji silnika na co najbardziej zwrócić uwagę co warto zregenerować co wymienić tak żeby to było porządnie zrobione i pochodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto wszystko zrobić porządnie bo potem nie zagląda się pod ogn. Na pewno trzeba porządnie dopasować storzek wału do koła zamachowego. Tu dociera się powierzchnię aż do momentu, gdy wsadzony w koło wał korbowy unosi całość, a do zdjęcia potrzebne jest lekkie uderzenie. Jak tego nie osiągniesz to prędzej czy później może nastąpić powtórka z rozrywki. Istotne jest dobre spasowanie tłoków z cylindrem, zachowanie prawidłowych luzów na sworzniach tłokowych, eliminacja luzów w prowadnicach zaworów ( tu najlepiej rozwiercić i dorobić nowe zawory u Paradowskich).Trzeba sprawdzić układ smarowania, czy gdzieś coś się nie zapchało. Dotyczy to zwłaszcza smarowania lewego cylindra, gdzie zbyt obfite posmarowanie silikonem uszczelki pod cylindrem może skutecznie uniemożliwić podawanie oleju na gładź. Rozrząd jeśli nie ma dużych luzów zostawić oryginalny. Współczesne dostępne zestawy bardzo często są gorsze niż oryginalne wymontowane z pracującego silnika. Podstawą jest też dokładny montaż i następnie regulacja pracującego silnika. Dolniaki nie lubią ubogiej mieszanki bo szybko się przegrzewają i mogą przycierać. Generalnie im staranniej zrobi się naprawę tym dłużej pojeździ bez naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...