Kuchaty Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 filipr, to w takim razie witam serdecznie sąsiada :) Dokładniej rzecz ujmując, pozdrowienia z Zalasewa :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 filipr, to w takim razie witam serdecznie sąsiada :) Dokładniej rzecz ujmując, pozdrowienia z Zalasewa :laugh:No to blisko, bo ja też z tej strony Swaja Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Mam ten sam rozmiar co Ty: 1,92 m, 85 kg. Od 11 lat jeżdżę Varadero. I dalej nim jeżdżę...Miałem kiedyś fazę na dużego nakeda ( i czasami mam jak mnie najdzie ;)). Ale póki co nie znalazłem nic na czym byłoby mi wygodnie. Jeździłem FZ1, XJR, CB1300, GSF1200, K1200R, CB 1100- albo pozycja pochylona do przodu i mocno cisnie nadgarstki, albo kolana na głowicy silnika.Miałem okazję posiedzieć na Brevie 1200: było ok ale nie było możliwości pojeździć. Boksery BMW odpadają- zaczepiam nogami o cylindry na postoju. Dwa lata temu pojechałem kawałek Crosstourerem 1200. I stwierdziłem że tylko duże endurotourery mi zostają. Przy takich rozmiarach ich gabaryt nie ma praktycznie znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuchaty Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Hun996. Dzięki za info. Właśnie takich informacji szukałem. Jak wspominasz jazdę CB 1300? Na Varadero wygodniej? Nie brakuje Ci mocy na wiaderku? Ciężko mi się umówić z kimś na przejażdżkę na CB1300 z półowiewką, bo albo są daleko, albo schodzą jak świeże bułeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Jak wspominasz jazdę CB 1300? Na Varadero wygodniej? Nie brakuje Ci mocy na wiaderku?Z dużą cebulą to dawno było ale chyba wygodniejsza od XJR. Na XJR siedziałem jakby bliżej silnika. Ale też nacisk na nadgarstki- ja mam trafiony prawy więc jestem "wrażliwy" na tym punkcie. Ale jak przekroczysz pewną prędkość to pęd powietrza Cię unosi i odciąża. ;)A Varadero to jak na krześle, siedzę prosto, ręce luźno, nogi w długiej trasie nie drętwieją. Dla mnie moc silnika to nie jest jakiś strasznie ważny parametr ale bez problemu daje radę z kuframi po górach. Raz nawet udało mi się objechać na Słowacji na zakręcie kilofazera, jechałem wtedy razem z Hubertem wokól Tatr. Niestety drugi pacjent na Diavelu nam uciekł...Natomiast w mieście zwanym Warszawa też spokojnie daje radę. Siedzisz wysoko, widzisz ponad samochodami, gabaryt odpowiedni więc katamarany się rozjeżdżają na boki. Ale nie da się, jak XTZ 660, pojechać po torowisku za tramwajem... Nie te koła i opony :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuchaty Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Panowie,Czas podziękować za wasze opinie i sugestie. Finalnie zakupiłem Triumpha Tigera, który grzecznie oczekuje na rozpoczęcie sezonu w ciepłym garażu. Do zobaczenia na drodze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ktorego, bo sa cy :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuchaty Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Teraz są 3 ale wcześniej były dwa i ja zdecydowałem się na wersję szosową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Tigera 1050 czy 800? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuchaty Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Fakt z tego wszystkiego nie napisałem że chodzi o wersję 800 z 2011 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 800 jest co prawda wystarczajaca ale troche lipa, bralbym 1050. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Ja jeździłem sporo Sprintem 1050 i fajny sprzęcik z niego był. Fajny, aczkolwiek K1300S chyba pod każdym względem była lepsza. No może poza dźwiękiem, bo ST1050 lepiej brzmiał na seryjnych kominach niż K1300S na Akrapie :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuchaty Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Jak to mówią, każdemu według potrzeb. Mnie TT 800 na podróże z pasażerką będzie pasował idealnie. Nie mam sumienia pakować plecaczka na TT 105O. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Moze niech plecaczek zdecyduje. Nie kumam czemu 1050 mialby byc gprszy od 800 - tki :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobrzak Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 W 1050 siedzenie pasażera jest dużo wyżej niż kierowcy. Plecak strasznie łapie wiatr na kask, na dłuższą trasę nic fajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.