Skocz do zawartości

Honda XBR 500 1988r gaśnie


ogin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla nie znających modeu Honda XBR 500 to jednocylindrowiec z piecem od Dominatora o zmniejszonej pojemności (bez wchodzenia w szczegóły).

Robiłem ostatnio regulacje luzów zaworowych, wymieniłem świecę i czyściłem gaźnik, wszystko za jednym zamachem i teraz mam problem. Silnik jest humorzasty - czasami w ogóle nie chce odpalić (nie mam aku - odpalam z kopa), jak już odpali to raczej chodzi tylko na ssaniu, na wolnych gaśnie przy czym wydaje takie charakterystyczne syknięcia jakby dekompresator się załączał. Niestety nie za bardzo udało mi się to uchwycić, ale jest filmik:

Czasami odpali od strzała. Ostatnio myślałem, że jest uzdrowiona, ale za wolno schodziła z obrotów, później nieregularnie się wkręcała, żeby na koniec wszystko wróciło do normy. Ja już podjarany, ubieram kask, ale tak się silnik nagrzał po 10 minutach na wolnych obrotach, że aż bak był ciepły. Zgasiłem i już nie chciała odpalić, co najwyżej na chwilę :( Jakieś pomysły?

Edytowane przez ogin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przedstawienia modelu - jeśli nie chcesz wchodzić w szczegóły to nie pisz farmazonów

przed Twoimi działaniami było OK?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz już jakieś wcześniejsze doświadczenia z regulacją luzów zaworowych i rozbiórką gaźnika?

jak widzisz potwierdza się teza, że lepsze jest wrogiem dobrego :P

a może to głupota typu łapanie lewego powietrza po nieprawidłowym złożeniu dolotu?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz już jakieś wcześniejsze doświadczenia z regulacją luzów zaworowych i rozbiórką gaźnika?

jak widzisz potwierdza się teza, że lepsze jest wrogiem dobrego :P

a może to głupota typu łapanie lewego powietrza po nieprawidłowym złożeniu dolotu

 

Luzy robiłem pierwszy raz, ale z pomocą emerytowanego mechanika (co prawda od śmigłowców). Wszystko przebiegło sprawnie. Z gaźnikiem już jestem za pan brat i tutaj nic mnie nie może zaskoczyć. Wymieniłem uszczelkę i płytkę (izolator termiczny) między gaźnikiem, a silnikiem. Zamiennik zastąpiłem oryginałem, ale jeszcze raz to sprawdzę w weekend, bo może tam łapie powietrze. To mój jedyny trop na te moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...