ogin Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Dla nie znających modeu Honda XBR 500 to jednocylindrowiec z piecem od Dominatora o zmniejszonej pojemności (bez wchodzenia w szczegóły).Robiłem ostatnio regulacje luzów zaworowych, wymieniłem świecę i czyściłem gaźnik, wszystko za jednym zamachem i teraz mam problem. Silnik jest humorzasty - czasami w ogóle nie chce odpalić (nie mam aku - odpalam z kopa), jak już odpali to raczej chodzi tylko na ssaniu, na wolnych gaśnie przy czym wydaje takie charakterystyczne syknięcia jakby dekompresator się załączał. Niestety nie za bardzo udało mi się to uchwycić, ale jest filmik: Czasami odpali od strzała. Ostatnio myślałem, że jest uzdrowiona, ale za wolno schodziła z obrotów, później nieregularnie się wkręcała, żeby na koniec wszystko wróciło do normy. Ja już podjarany, ubieram kask, ale tak się silnik nagrzał po 10 minutach na wolnych obrotach, że aż bak był ciepły. Zgasiłem i już nie chciała odpalić, co najwyżej na chwilę :( Jakieś pomysły? Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez ogin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 co do przedstawienia modelu - jeśli nie chcesz wchodzić w szczegóły to nie pisz farmazonów przed Twoimi działaniami było OK? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogin Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Przed Twoimi działaniami było OK?Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 masz już jakieś wcześniejsze doświadczenia z regulacją luzów zaworowych i rozbiórką gaźnika? jak widzisz potwierdza się teza, że lepsze jest wrogiem dobrego :P a może to głupota typu łapanie lewego powietrza po nieprawidłowym złożeniu dolotu? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogin Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 masz już jakieś wcześniejsze doświadczenia z regulacją luzów zaworowych i rozbiórką gaźnika?jak widzisz potwierdza się teza, że lepsze jest wrogiem dobrego :Pa może to głupota typu łapanie lewego powietrza po nieprawidłowym złożeniu dolotu Luzy robiłem pierwszy raz, ale z pomocą emerytowanego mechanika (co prawda od śmigłowców). Wszystko przebiegło sprawnie. Z gaźnikiem już jestem za pan brat i tutaj nic mnie nie może zaskoczyć. Wymieniłem uszczelkę i płytkę (izolator termiczny) między gaźnikiem, a silnikiem. Zamiennik zastąpiłem oryginałem, ale jeszcze raz to sprawdzę w weekend, bo może tam łapie powietrze. To mój jedyny trop na te moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.