Skocz do zawartości

WFM 125 słabnie moc na III biegu


bolek81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zaraz kupiłeś nowy tłok do używanego cylindra i wsadziłeś bez szlifu ?

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czyli, cylinder, tłok pierścienie są z epoki? Bo jak to jest produkcji almotu, to to nie jest z epoki. Ale tłoki te, nie są też złe.

Może i być produkcja polska, ale w czasach jak była produkowana WFM, używali innego stopu to produkcji tłoka.

Gaźnik zawsze się reguluje, czy to jak od kogoś pożyczasz czy kupujesz. A wiesz dlaczego? (o ile jest wymagana regulacja, bo może akurat pasować ;) )

Bo każdy silnik lubi zawsze inaczej. Nigdy nie da się ustawić identycznie gaźnika, w dwóch różnych silnikach. A to, że pisze, że trzeba wykręcić o od np. 0,5 obrotu do 1,5 obrotu. To są wartości orientacyjne na których powinien dobrze pracować silnik.....Przykładowo, Twój silnik może lubić też całkowicie inne wartości niż są podane w instrukcji...Te wartości co padłem, są wartościami przykładowymi, nie wiem jak jest w WFMce. Twój silnik widać, że ma za bogatą.

Tylko rozgrzej silnik, zanim zaczniesz cos regulowac.

Edytowane przez Piotrx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piotrx95 za poradę. Powiem tyle, iż pokonałem trasę 60 km, nic nie nawaliło nic nie strzelało. Całkiem fajnie się jechało, radził sobie całkiem dobrze, choć jeszcze nigdy nie jeździłem nim tak daleko, chyba trzeba było się przejechać dalej. Po powrocie odkręciłem świecę kolor ma brązowy, taki jaki podaje instrukcja. Czy w dalszym ciągu zapytam będzie tu potrzebna regulacja gaźnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor brązowy oznacza prawidłową mieszankę dla silnika w sensie proporcje paliwo powietrze , ale nie koniecznie oznacza że silnik osiąga max mocy..

 

Jeśli osiągi cię satysfakcjonują to nie musisz tylko że regulacja gaźnika w tym moto jest bardzo prosta więc czemu jej się tak boisz ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...