qba Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Powiedz jakie pasowanie tego tłoka było, i jakiej firmy tłok i pierścienie? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Sprzedawca twierdził iż sprzedaje mi tłok i pierścienie produkcji polskiej, ale już nie pamiętam jaka to firma była. Położyłem mu cylinder pod nosem zmierzyliśmy średnicę cylindra dopasowaliśmy tłok i pierścienie nominalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) zaraz kupiłeś nowy tłok do używanego cylindra i wsadziłeś bez szlifu ? Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 cylinder był nowy nie używany absolutnie bym tak nie robił jak napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) To czyli, cylinder, tłok pierścienie są z epoki? Bo jak to jest produkcji almotu, to to nie jest z epoki. Ale tłoki te, nie są też złe.Może i być produkcja polska, ale w czasach jak była produkowana WFM, używali innego stopu to produkcji tłoka.Gaźnik zawsze się reguluje, czy to jak od kogoś pożyczasz czy kupujesz. A wiesz dlaczego? (o ile jest wymagana regulacja, bo może akurat pasować ;) )Bo każdy silnik lubi zawsze inaczej. Nigdy nie da się ustawić identycznie gaźnika, w dwóch różnych silnikach. A to, że pisze, że trzeba wykręcić o od np. 0,5 obrotu do 1,5 obrotu. To są wartości orientacyjne na których powinien dobrze pracować silnik.....Przykładowo, Twój silnik może lubić też całkowicie inne wartości niż są podane w instrukcji...Te wartości co padłem, są wartościami przykładowymi, nie wiem jak jest w WFMce. Twój silnik widać, że ma za bogatą.Tylko rozgrzej silnik, zanim zaczniesz cos regulowac. Edytowane 1 Maja 2016 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Dzięki Piotrx95 za poradę. Powiem tyle, iż pokonałem trasę 60 km, nic nie nawaliło nic nie strzelało. Całkiem fajnie się jechało, radził sobie całkiem dobrze, choć jeszcze nigdy nie jeździłem nim tak daleko, chyba trzeba było się przejechać dalej. Po powrocie odkręciłem świecę kolor ma brązowy, taki jaki podaje instrukcja. Czy w dalszym ciągu zapytam będzie tu potrzebna regulacja gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 kolor brązowy oznacza prawidłową mieszankę dla silnika w sensie proporcje paliwo powietrze , ale nie koniecznie oznacza że silnik osiąga max mocy.. Jeśli osiągi cię satysfakcjonują to nie musisz tylko że regulacja gaźnika w tym moto jest bardzo prosta więc czemu jej się tak boisz ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.