stablo Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 LWG szukam pomocy w zakupię Volusia/Intruder 800 mam budżet ok 18 tys nie znam się , nie umiem rozpoznac co warto a czego nie szukam Help-a , może ktoś ma , może ktoś wie gdzie co i jak wpadł mi w oko http://olx.pl/oferta/suzuki-vl-800-volusia-boulevard-c50-intruder-800-super-stan-szyba-kufry-alarm-gmole-spacerowki-krawat-CID5-IDelroB.html#a1d82cd420jednak nie mam pojecia co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 jak widzę świetny motocykl od handlarzy to jakoś tak mam zawsze mieszane uczucia do ich szczerych zamiarów,,,a może się mylę.,,, pozdrawiam b61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stablo Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 No właśnie tego sie boje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dlatego moZe ktoś z szanownych ... Moze zobaczyć co tej maszynie jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Albo kto gdzie kupował i moze poradzić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ładny, tylko nie wiem, czy nie jest za drogi. Chociaż ma kilka dodatków. Co do handlarzy to trzeba poczytać na ich temat. Czyt. firmy. Nie ma reguły, że musi być po przejściach. Przecież to idzie zauważyć. Najważniejszą sprawą są chyba tylko pieniądze, bo nie robią tego charytatywnie. Miałem xvz 800. Odchudzony z wymienioną zębatką na 15. Dawał radę. Volusia jest duża i jak dojdzie plecak i jakieś graty to może być słabo?Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...