marcincbr600 Opublikowano 12 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Przekręcić w lewo a nie w prawo? To mam rozumiec że trzeba pokręcić w lewo aby podciągnąć łańcuch. Bo jak dotknołem go śrubokrętem przy pracującym silniku to zaczeło mi odbijać srubokręt. To w obecnej sytuacji jak nieda się przekręcić w prawo to znaczy ze mam najmocniej cofniety napinacz. Lece do moto zobaczyć czy sie do przekręcić w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 12 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 No i sprawdziłem w prawo jak próbuje przekręcić to śłyba odbija spowrotem (odbija spreżyna) a w lewo nie mogę przekręcić ani kawałeczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 Nie kręć w prawo przy pracującym silniku bo przeskoczy łańcuszek tylko w lewo a jak nie idzie to kupuj nowy łańcuch rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 12 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 To znaczy ze to już koniec łąńcucha. ( mam dopiero przebieg 36 kkm). A czemu nie mogę przekręcić w lewo ani w prawo (czemu ta śruba się cofa). A czy moge tak jeżdzić czy grozi to przeskoczeniem łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 No już się zdecydowałem że wymienie ten cholerny łańcuch. Tylko jedno pytanko.Czy ten łąńcuch jest zakuty czy trzeba go samemu zakuć po założeniu ?I jakiej firmy najleppiej kupić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Dużego wyboru nie masz albo DID albo TURMAX. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Słyszałem rózne opinie o łańcuchach DID (ale napędowych) a o tej drugirj marce nic nie wiem. Co byś polecił?A jak z napinaczem - jak sprawdzić czy jest Ok czy czas na wymianę/ Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Niestety sposobu na sprawdzenie poza silnikiem nie znam.Jeżeli pozałożeniu nowego łańcucha będzie głośny to wtedy napinacz do wymiany.Co do łańcucha nie polecałbym Larsona bo kilku moich klientów się nacięło na DIDa od nich, a z kolei orginalny z hondy jest dużo droższy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 a istnieje możlwość że łańcuch się poluzował bo napinacz puścił. a jakbym wykrcił cały napinacz igo sprawdził nie przeskoczy łańcuch na kołach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Bez napinacza nie radzę kręcić silnikiem.Nowy łańcuch w Hondzie 466zł.Napinacz ok.320zł. (potrzebny numer silnika) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Przypuszcam że napinacz jest OK , wczoraj był kolega mechanik i obsłuchiwał silnik i stwierdził że to łańcuch. A wtym napinaczu co ma się zepsuć przeciez to jest zwykła śruba (jedyne chyba co się musi zepsuc to sprzeżyna - jesli tam jest)A ja nie chcialem go krecić bez napinacza, tylko wyjac i zobaczyć a poltem wkręcic. Nie wiem jak moto był ekspluatowany przez poprzednich 2 właścicieli - być może padł łańcuch bo i sprzeglo mam też na wykończeniu (łapie 5 mm przed końcem ruchu dzwigni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Nie pytaj co tam się może zepsuć bo tego nie wie nawet konstruktor.Jest to jedyny bodajże błąd konstrukcyjny w tym modelu , może nie tyle błąd co wadliwie dobrane tolerancje montażowe.Niedawno kolo poszukiwał używki bo brakło kasy na nowy i na jego życzenie zamontowałem mu napinacz który w poprzednim silniku robił straszny raban,po odpaleniu silnika cały rozrząd pracuje bezgłośnie i żadnych zmian po 1000km.Przed zamontowaniem nowego porównywałem go ze starym dopiero co wyjętym z silnika i nie znalazłem żadnych różnic. Poprostu te typy tak mają. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Ok. to łańcuch już mamy omówiony - nadaje się dowymiany. A co jest do wymiany w sprzegle bo łapie na samym końcu - sprzeżyny czy tarcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Wymienia się standartowo tarcze i sprężyny.Blaszane przekładki tarcz ślizgowych należy dokładnie pooglądać czy nie są przegrzane a także czy kosz sprzęgłowy nie jest wybity w miejscu styku z tarczami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 13 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 spzreegło żanych niepokojących dzięków nie wydaje, chce wymienić same tarczy is pręzyny, z przekladkami to zobacze jak wyjme i pomierze ( bo mam w serwisówce mam podaną minimalna gróbość) Jedyne dzwięki jakie wydaje komplet skrzynia-sprzegło cichną po wciśnieciu sprzegła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.