samolot Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Znajomy ma dobrze zachowanego Golfa II 1.8 benzyna 90KM. Problem z golfem jest taki, że czasem ślizga się w nim okrutnie sprzęgło, a czasem działa ono w 100% prawidłowo. Znajomy myśli, że tarcza sprzęgła jest w nim zużyta i chce ją wymienić ewentualnie z dociskiem. Na moją logikę, to jakby tarcza była zużyta to cały czas sprzęgło by się slizgało. W tym przypadku jest tak, że raz jest dobrze a raz źle. Aha linka sprzęgła - lekko porusza się w pancerzu - czyli jest ok. Co więc dziwnego dzieje się z tym sprzęgłem i jak to naprawić? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Polecam nowe, jak ta 2 taka zadbana to się jej należy.Jak miałem pęknięty docisk to 1 i R nie wchodziły.Tak czy siak rozbierania trochę jest więc lepiej od razu wsadzić nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Jeśli tam jest oryginalna linka od sprzęgła z samoregulatorem luzu to sprawdź poprawność działania lub wymień na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Zgadza się, w lince nie działał prawidłowo samoregulator. Linka została wymieniona na nową i problem ze ślizgającym się sprzęgłem zniknął raz na zawsze :biggrin: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.