Skocz do zawartości

Zip Pro 50 Nie Odpala


82wrx2m5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim motorkiem.Problem polega w tym ,że wgl nie chce zagadać.Powiem po skrócie jak to się stało

Wracając od kolegi nagle motor mi zgasł tak jak by odczepił fajkę od świecy i próbując odpalić go ponownie nie chciał. Przeczyściłem gaźnik .Paliwo dochodzi,świeca ma iskrę,Kompresja jest,Elektryka sprawna w 100% .Moduł zapłonowy zmieniałem też nic nie pomogło.Nawet na pycha z rozrusznika i z kopniaka nie chce zagadać.Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, ze iskra jest. Byc moze iskra jest, gdy swieca jest wykrecona z cylindra. Gdy jest wkrecona i w cylindrze panuje cisnienie iskry moze nie byc.

Sprobuj zmienic swiece. Jezeli to nie pomoze to sprawdz, w ktorym momencie masz iskre. Powiina byc troche przed GMP. Jezeli jest inaczej moglo sciac klin na wale korbowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też rozrząd. Wyreguluj porządnie gaźnik...

Są to chińskie 50ccm...wibracje tam są duże, a jakoś materiałów i ich dokręcenia, a raczej mają tendencję do odkręcania się różnych śrub.

 

Jak może porządnie wyregulować gaźnik skoro silnik nie może zapalić? Z tego co wiem gaźnik reguluje się na pracującym silniku. Druga rzecz co maja wibracje wspólnego z jego problemem? To tak samo gdyby ktoś pytał jaki kupić kran a ty pisałbyś o dziurawym wiadrze przy studni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik wyregulować, pod podane w serwisówce wartości...U mnie w mojej CZ jak nie odpalała, wystarczyło ustawić tak jak pisze w instrukcji. A potem można regulować porządnie mieszankę paliwowo-powietrzną. Jak gaźnik, a w zasadzie wolne obroty będą źle ustawione to i tak nie uruchomisz silnika. Dopiero po udanej próbie, jak rozgrzeje się silnik, można przystąpić do regulacji.

Wibracje mają dużo wspólnego z problemem autora.

Wiem o tym i to dużo.

Swego czasu kolega miał miał taki sam motorower, i nie raz pomagałem mu go robić. Bo to się śrubki lubiły od wibracji odkręcać, a to od wibracji żarówki się paliły, bądź z czasem odkręcały się śrubki od gaźnika. No może nie do końca, ale tam czasem wystarczy z 3-4mm i silnik może źle pracować, albo wcale.

To nie jest japoński silnik, z wałkami wyrównawczymi, czy silnik z dwoma cylindrami, gdzie wibracje są mniejsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...