82wrx2m5 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam mam problem ze swoim motorkiem.Problem polega w tym ,że wgl nie chce zagadać.Powiem po skrócie jak to się stało Wracając od kolegi nagle motor mi zgasł tak jak by odczepił fajkę od świecy i próbując odpalić go ponownie nie chciał. Przeczyściłem gaźnik .Paliwo dochodzi,świeca ma iskrę,Kompresja jest,Elektryka sprawna w 100% .Moduł zapłonowy zmieniałem też nic nie pomogło.Nawet na pycha z rozrusznika i z kopniaka nie chce zagadać.Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Piszesz, ze iskra jest. Byc moze iskra jest, gdy swieca jest wykrecona z cylindra. Gdy jest wkrecona i w cylindrze panuje cisnienie iskry moze nie byc.Sprobuj zmienic swiece. Jezeli to nie pomoze to sprawdz, w ktorym momencie masz iskre. Powiina byc troche przed GMP. Jezeli jest inaczej moglo sciac klin na wale korbowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 sprawdź czy gmp na magnecie zgadza się z gmp w rzeczywistości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Sprawdź też rozrząd. Wyreguluj porządnie gaźnik...Są to chińskie 50ccm...wibracje tam są duże, a jakoś materiałów i ich dokręcenia, a raczej mają tendencję do odkręcania się różnych śrub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Sprawdź też rozrząd. Wyreguluj porządnie gaźnik...Są to chińskie 50ccm...wibracje tam są duże, a jakoś materiałów i ich dokręcenia, a raczej mają tendencję do odkręcania się różnych śrub. Jak może porządnie wyregulować gaźnik skoro silnik nie może zapalić? Z tego co wiem gaźnik reguluje się na pracującym silniku. Druga rzecz co maja wibracje wspólnego z jego problemem? To tak samo gdyby ktoś pytał jaki kupić kran a ty pisałbyś o dziurawym wiadrze przy studni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Gaźnik wyregulować, pod podane w serwisówce wartości...U mnie w mojej CZ jak nie odpalała, wystarczyło ustawić tak jak pisze w instrukcji. A potem można regulować porządnie mieszankę paliwowo-powietrzną. Jak gaźnik, a w zasadzie wolne obroty będą źle ustawione to i tak nie uruchomisz silnika. Dopiero po udanej próbie, jak rozgrzeje się silnik, można przystąpić do regulacji.Wibracje mają dużo wspólnego z problemem autora.Wiem o tym i to dużo.Swego czasu kolega miał miał taki sam motorower, i nie raz pomagałem mu go robić. Bo to się śrubki lubiły od wibracji odkręcać, a to od wibracji żarówki się paliły, bądź z czasem odkręcały się śrubki od gaźnika. No może nie do końca, ale tam czasem wystarczy z 3-4mm i silnik może źle pracować, albo wcale.To nie jest japoński silnik, z wałkami wyrównawczymi, czy silnik z dwoma cylindrami, gdzie wibracje są mniejsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.