DanielK2 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Witam. Posiadam skuter Aprilia Area51. Mam problem z prędkością. Gdy go kupiłem do 80-90km/h przyśpieszał dosłownie w kilka sekund. Po pewnym czasie rozpędza się do 40-50km/h szybko, lecz potem strasznie wolno, (czasami do 55km/h i już w ogóle nie jedzie szybciej) ale częściej do 60km/h i potem znów moc powraca i rozpędza się szybko. Nie wiecie co moze mu dolegac. Proszę o pomoc Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Wytarte talerze wariatora, zrobił się na nich rowek - powinny być idealnie gładkie. Przy okazji do sprawdzenia stan rolek oraz powierzchnia w wariatorze, po której te rolki się poruszają. Ma być czysto i gładko a rolki nie powinny mieć żadnych ubytków czy wyżłobień. Jak to nie pomoże to będziemy myśleć dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK2 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 A co myślisz , ze to może być wina sprężyny centralnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 A co myślisz , ze to może być wina sprężyny centralnej? Sprężynę centralną (oraz sprężynki sprzęgła) bym raczej zostawił w spokoju. Jeśli się okaże, że na talerzach jest gładko a rolki i prowadnice rolek nie wykazują żadnego zużycia to wtedy możesz pokombinować z twardszymi sprężynami - ale uzyskasz tym tylko większe obroty przy ruszaniu a start się zbytnio nie polepszy. Po założeniu twardszych sprężyn o wiele szybciej zużyją się wszystkie elementy układu przeniesienia napędu. Ja tam cały czas obstawiam na pierwszym miejscu wytarte talerze bo one się z czasem wycierają i przez to wyżłobienie pasek się nie przesuwa płynnie co skutkuje mułem w środkowym zakresie. Na drugim miejscu bym obstawiał rolki i syf w prowadnicach. Syf zbiera się z paska napędowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK2 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Sprężynę centralną (oraz sprężynki sprzęgła) bym raczej zostawił w spokoju. Jeśli się okaże, że na talerzach jest gładko a rolki i prowadnice rolek nie wykazują żadnego zużycia to wtedy możesz pokombinować z twardszymi sprężynami - ale uzyskasz tym tylko większe obroty przy ruszaniu a start się zbytnio nie polepszy. Po założeniu twardszych sprężyn o wiele szybciej zużyją się wszystkie elementy układu przeniesienia napędu. Ja tam cały czas obstawiam na pierwszym miejscu wytarte talerze bo one się z czasem wycierają i przez to wyżłobienie pasek się nie przesuwa płynnie co skutkuje mułem w środkowym zakresie. Na drugim miejscu bym obstawiał rolki i syf w prowadnicach. Syf zbiera się z paska napędowego. Ok na dniach sprawdzę, jak by było wytarte to ile kosztuje taki talerz? Możesz podesłać jakiś sklep z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.