Skocz do zawartości

cr 125 zatarta....


napster-karol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

450za tuleję do 125tki taka sobie cena, może nie najtaniej, ale najważniejsze by zrobili dokładnie, a wtedy będzie hulać aż miło. Np Woryna robi super teleje, widziałem i robiłem już ich wiele, i od Woryny najlepsze, a były i takie spier...., niechlujne kanały, nie splanowane po wstawieniu, były i pęknięte. Do tulei polecam kuty tłok np. Wossnera, będziesz na tym jeździł bardzo długo.

Moje motocykle zawsze na tulei szły jak przeciąg, każdy to mówił. Wiele jest sytuacji, gdy coś jest zwalone w gaźniku, bądź zapłonie a wina idzie na tuleje.

Co do docierania, wszystko zależy jak jest doszlifowany cylinder, nie raz pan pytał na ile luzu szlifujemy, a po odbiorze ewidentnie czułem że jest za ciasno- bo im się o setkę czy dwie pomylić to też zdarza. Jak to tak złożysz, to stanie zaraz i znowu będzie że tuleja be, a trzeba po prostu mieć trochę doświadczenia. Jak luz jest prawidłowy, to tuleja nie wymaga właściwie docierania, może poł godziny, i bogato oleju niech kopci. Ewentualnie można po godzinie zajrzeć przez okno wydechu czy się nie robi muka, gdyby przyłapało to honowanie i będzie grało. Gdyby wyszły w pierwszych godzinach jakieś chwilowe spadki mocy, np. przy katowaniu, to zwalić tłumik i ocenić czy potrzebne honowanie. Nicasil też może przyłapać przy docieraniu. Plus jest taki, że możesz jeździć właściwie do końca kompresji, bez obawy uszkodzenia powłoki.

Oczywiście bardzo ważne jest ustawienie gaźnika, za ubogi będzie przegrzewał cylidner, a ekstremalnie zrobi dziurę w denku. U ciebie mógł być to efekt przegrzania właśnie przez za małą dyszę głowną, albo może po prostu 15letni nicasil zaczął się łuszczyć od okna wydechowego i te odłamki zrobiły robotę, bo widać tam prześwity gołego aluminium, tylko nie wiadomo co było najpierw, czy wytało tą warstwę, czy sama zaczeła odchodzić i spowodowała zatarcie.

 

Co po pęknięcia w tym miejscu- występuje nagminnie tak jak pęknięcie głowicy w 2.0tdi Jeśli miałoby to pęknięcie być powodem zatarcia, bo wystawała zadra, to zadra zrobiła by dziurę/rów miejscowo, a po drugie dociskała by tłok do strony ssania i to tam by się zatarł. Ważne byś nowego tłoka nie przegrzał, poprzez pałowanie/ubogą mieszankę.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po sporej przerwie.

 

Nie mogę dostać tłoka wossnera selekcja A Z OKNEM.

Dlatego po dłuższym oczekiwaniu zrezygnowałem z tulejowania i wysyłam w poniedziałek cylinder do położenia nowej powłoki Nikasil.

Cieszę się z decyzji że jednak uniknę tulei;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...