Skocz do zawartości

problem z Aprilią RS 125 chodzi tylko na wolnych obrotach


masier14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zakupiłem Aprilie z uszkodzonym wałem korbowym. Zostało to zregenerowane i wymienione łożyska i uszczelniacze. Złożyłem ale chodziła tylko na wolnych obrotach. Wyczyściłem gaźnik ale nadal to samo. Zacząłem regulować śrubką od powietrza ale nic nie reagował. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i wyszło że ma tylko 6 atmosfer więc cylinder wysłałem do honowania i spasowali mi nowy tłok z vertexa. Złożyłem ale nadal to samo. Nie wchodzi na obroty w ogóle dodaje gazu i jest tylko buuu i gasnie. Zatkałem mu wlot powietrza w gaźniku i od razu zgasnął więc raczej nie bierze lewego powietrza. Sprawdzałem dysze główną czy nie jest wkręcona za duza ale jest dysza 128 i nie widać żeby ktoś ja rozwiercał czy coś. Nie wiem juz co może być nie tak. Zauważyłem że na zaworze membranowym jedno listko nie przylega dobrze ale to chyba na tyle to powinien choć trochę wkręcić się. Może coś z elektryką jest coś nie tak i iskra jest w nieodpowiednim momencie. Z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc

 

Aprilia jest z 2003 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poziom paliwa prawidłowy ? plywak sie nie topi ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzoz3k to tak ciężko jest napisać jak to zmierzyć? Najlepiej napisać że w książce serwisowej jest napisane i niech się męczy. Może nie wszyscy posiadają książkę serwisową a forum chyba jest po to żeby pomóc drugiej osobie a nie utruć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 sek szukalem w google, lenistwo współczesnej młodzieży mnie przeraża :D .....

http://www.manualslib.com/manual/451914/Aprilia-Rs-125.html?page=23#manual

nawet ściągąć nie musisz :D

 

to ma widzę taki sam gaźnik jak crm/nsr więc od dołu masz rurkę spustową do paliwa , zakładasz przezroczysty wężyk na nią , zaginasz wężyk do góry i przykladasz do gażnika , odkręcasz śrubkę spustową paliwa i patrzysz do kąd się napełnia i widzisz do kąd jest paliwo w komorze pływakowej...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dokładniejszym sprawdzeniu gaźnika dojrzałem że atomizer ta dysza po której suwa się iglica jest wyrobiona bądź poprzedni właściciel ją rozwiercił. Wymienie jeszcze świece na irydową, ten atomizer wraz z iglicą i zobaczymy co da za efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeca irydowa ci nic nie zmieni , sprawdź ten poziom paliwa bo na moje to ma za wysoki i ją zalewa .....

 

masz tam śrubkę regulacji składu mieszanki ? pytam bo moja crm fabrycznie miała ja zaślepiona

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...