masier14 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Witam. Zakupiłem Aprilie z uszkodzonym wałem korbowym. Zostało to zregenerowane i wymienione łożyska i uszczelniacze. Złożyłem ale chodziła tylko na wolnych obrotach. Wyczyściłem gaźnik ale nadal to samo. Zacząłem regulować śrubką od powietrza ale nic nie reagował. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i wyszło że ma tylko 6 atmosfer więc cylinder wysłałem do honowania i spasowali mi nowy tłok z vertexa. Złożyłem ale nadal to samo. Nie wchodzi na obroty w ogóle dodaje gazu i jest tylko buuu i gasnie. Zatkałem mu wlot powietrza w gaźniku i od razu zgasnął więc raczej nie bierze lewego powietrza. Sprawdzałem dysze główną czy nie jest wkręcona za duza ale jest dysza 128 i nie widać żeby ktoś ja rozwiercał czy coś. Nie wiem juz co może być nie tak. Zauważyłem że na zaworze membranowym jedno listko nie przylega dobrze ale to chyba na tyle to powinien choć trochę wkręcić się. Może coś z elektryką jest coś nie tak i iskra jest w nieodpowiednim momencie. Z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc Aprilia jest z 2003 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 a nie zalewa jej po prostu ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 No zalewa właśnie a iglica jest na najwyższym ząbku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 a poziom paliwa prawidłowy ? plywak sie nie topi ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 A jak właśnie sprawdzić stan paliwa w komorze pływakowej bo się też nad tym zastanawiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Książka serwisowa w ręce i szukasz, wszystko jest opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Brzoz3k to tak ciężko jest napisać jak to zmierzyć? Najlepiej napisać że w książce serwisowej jest napisane i niech się męczy. Może nie wszyscy posiadają książkę serwisową a forum chyba jest po to żeby pomóc drugiej osobie a nie utruć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 15 sek szukalem w google, lenistwo współczesnej młodzieży mnie przeraża :D ..... http://www.manualslib.com/manual/451914/Aprilia-Rs-125.html?page=23#manualnawet ściągąć nie musisz :D to ma widzę taki sam gaźnik jak crm/nsr więc od dołu masz rurkę spustową do paliwa , zakładasz przezroczysty wężyk na nią , zaginasz wężyk do góry i przykladasz do gażnika , odkręcasz śrubkę spustową paliwa i patrzysz do kąd się napełnia i widzisz do kąd jest paliwo w komorze pływakowej... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Robię 57 godzin tygodniowo żeby mieć jakąś wypłatę a nie mówiąc o godzinach spędzonych przy motorach a ty mi mówisz o lenistwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Nie trzeba znać każdego motocykla, apka jest popularna, a źródeł danych, rozwiązań jest mnóstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Po dokładniejszym sprawdzeniu gaźnika dojrzałem że atomizer ta dysza po której suwa się iglica jest wyrobiona bądź poprzedni właściciel ją rozwiercił. Wymienie jeszcze świece na irydową, ten atomizer wraz z iglicą i zobaczymy co da za efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 świeca irydowa ci nic nie zmieni , sprawdź ten poziom paliwa bo na moje to ma za wysoki i ją zalewa ..... masz tam śrubkę regulacji składu mieszanki ? pytam bo moja crm fabrycznie miała ja zaślepiona Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masier14 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Świece tak czy tak trzeba będzie wymienić bo ta stara jest w nie za ładnym stanie. Tak jest ta śrubka od regulacji powietrza. Muszę coś wykombinować bo ten krócieć od nadmiaru paliwa jest urwany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.