Skocz do zawartości

Następna panienka


Major87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z takimi wyścigami trzeba uważać. Bo może i medalu nie ma ale "dyplom" od policji łatwo dostać :)

 

Co do jazdy 50 na 6 biegu, to sam zobaczysz że niedługojuż nie będzie to takie fajne, tylko będzie redukcja o 2 lub 3 biegi ;)

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda na 4,5 i 6 biegu poniżej 5 tyś. Obr. To meczarnia dla bandita, trochę tu głupoty piszesz jak dla kogoś kto posiada bandita ponad 3 lata i przejechał już na nim kilkanaście tyś. Kilometrów.

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem przecież, że tak jeżdżę, ale że ładnie ciągnie i nie szarpie :P. To dla mnie nowe moto i muszę się nauczyć tego i owego prawda? Na kursie prawka, mimo że jeździłem takim samym, wielu rzeczy nie dane mi było próbować, więc próbuję teraz. Po prostu żeby wiedzieć.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat B6, w przeciwieństwie do sportowych 600tek, nie ma złego dołu i mając 3000 obrotów ładnie się zbierze. Poniżej może już szarpać łańcuchem. Jak komuś szarpie poniżej 5000 obrotów to niech najpierw ogarnie gaźniki i wyreguluje zawory.

Wspominasz, że spaliłeś cały bak robiąc tylko 220km. To wychodzi jakieś 9l / 100km. Jeśli to spalanie przy ostrzejszej jeździe to tam coś nie tak z ustawieniami. Chyba, że jeździłeś ostro po jakimś placu albo ćwiczyłeś gumowanie. Osobiście nie przypominam sobie żebym przekroczył kiedyś 7l / 100km. Miałem golasa więc jak jeździłem sam w dalsze trasy to nie przekraczałem 160km/h bo nie było tam żadnej ochrony przed wiatrem, czasami przy wyprzedzaniu trochę mocniej odkręcałem ale średnia nie przekraczała 160.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie po placu, ale powiedzmy że ta jazda to było tępienie nawyków z jazdy 125. Pałowałem ile mogłem na niskich biegach, nie dziwię się, że spaliła tyle paliwa na tak krótki dystans. Dzięki bogu, że w przeciwieństwie do 125 to to jeździ i to całkiem nieźle :D.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...