Patryk Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 nie zgodzę się z wami że tuningowany motorower to wiocha - widziałęm gdzieś w necie charta przerobionego na niby ktm'a - zajebioza. To chyba ten 1% był :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 nie zgodzę się z wami że tuningowany motorower to wiocha - widziałęm gdzieś w necie charta przerobionego na niby ktm'a - zajebioza. To chyba ten 1% był :mrgreen: Tego charta chyba widziałem w giełdzie w ŚM. Nie był taki tragiczny :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Taki tuning to i ja rozumiem, z głową i ze stylem, ale to mało kto potrafi Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 to ja jeszcze inny widziałem, jeszcze lepiej wyglądał, Manulo ma racje - chyba w ŚM to było w giełdzie *** dopisane *** znalazłem (słaba jakość bo z gazety): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 to ja jeszcze inny widziałem' date=' jeszcze lepiej wyglądał, Manulo ma racje - chyba w ŚM to było w giełdzie *** dopisane *** znalazłem (słaba jakość bo z gazety):[/quote'] Ja wiem czy lepszy:/ Ta Jawa chociaz ma silnik orginalny, a nie od WSKi a tylko zmieniony wyglad.... tuning z umiarem i smakiem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 oba są świetne, w crossie podoba mi się tylna zębatka :-D Taki charcik jest lepszy od niektórych "niekatowanych, bezwypadkowych i niezawodnych" japońców :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 oba są świetne' date=' w crossie podoba mi się tylna zębatka :-D Taki charcik jest lepszy od niektórych "niekatowanych, bezwypadkowych i niezawodnych" japońców :mrgreen:[/quote'] Ta zebatka to orginalna jest... A ten chart.... nie pasuje mi w zadna strone, moze gdyby silnik mial od charta to jeszcze... a tak to jest zwykly wiejski skladak Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 co do zębatki to się niezgodze że orginał .............................. to jes przetoczona żebatka od żużlowej jawy a mocowanie od jawki ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 heh greedo wieki znawca motocykli , oryginalna zębatka to moze i jest ale na pewno nie od jawki 50 . pozatym niecały miesiąc temu zarzekałes sie ze przeróbka jawki na crossa ( nie raczyłes wspomniec czy dobra czy jakkakolwiek by nie była ) - jest totalną wiochą itp .... a teraz co , sam wyskakujesz ze zdjęciami jawy przzzerobionej na crossa , widze ze szybko zmieniasz zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 ta przerobiona jawka jest calkiem fajna :clap: mnie sie podoba :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Wiec dlatego nie lubie tuningu motorowerów' date=' zakladania do nich badziewnych zestawow typu 9KM z Simsona, bo to ani nie bedzie profesjonalna przerobka ani roznicy wielkiej sie nie odczuje (poza zywotnoscia silnika, po zastosowaniu np patentów z roznych stron, [/quote'] Gredo, ten zestaw do simsona 9KM to fajna sprawa. Masz taki?? Ja taki mam i moge sie wypowiedziec. Moze nie ma pełnych 9KM ale kopa to on ma i na kosz sprzeglowym os sima S70 jade rowno z samochodami. Te zestawy to naprawde fajna sprawa. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 heh greedo wieki znawca motocykli ' date=' oryginalna zębatka to moze i jest ale na pewno nie od jawki 50 . pozatym niecały miesiąc temu zarzekałes sie ze przeróbka jawki na crossa ( nie raczyłes wspomniec czy dobra czy jakkakolwiek by nie była ) - jest totalną wiochą itp .... a teraz co , sam wyskakujesz ze zdjęciami jawy przzzerobionej na crossa , widze ze szybko zmieniasz zdanie[/quote'] Moze na jawkach sie nie znam, ale taka zebatke mial niejaki jose z tego forum i wygladala na orginalna. Pozatym nie zmieniam zdania, mowie tylko ze ta przerobiona jawa jest ładnie zrobiona i nie ma zbyt duzej ingerencji w stosunku do orginalu. A przrobek jak nie lubilem tak nie lubie, chodzilo mi ze przerabianie orginalnej jawy tj jest czesci nadwozia na cross to wiocha. A zalozenie od innego motocykla jeszcze ujdzie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Co Wy macie do przeróbki Jawki na Crossa/enduro? Takie gadanie ze tego sie nie da zrobic to po prostu trzymanie sie jakichs głupich stereotypów które ktos tam kiedys powiedział i teraz wszyscy małpuja( BTW zrobic to da sie wszystko).Owszem jest przy tym mnóstwo roboty ale i efekty tez potem sa.Nie powiem ze wszystkie tuningi sa dobre, bo sa egzemplarze mniej lub bardziej udane ale kazdy tuninguje wg.własnego gustu i uznania.I druga rzecz-jak ktos nie próbował tuningowac albo mu nie wyszło to niech nie mówi ze tuningi są do dup* i wiesniackie.Inna sprawa ze te stwierdzenie o "wiesniackim"tuningu jest juz mocno oklepane i sie po prostu brzydnie.A teraz na temat: Moj kumpel w Simsonie zatykał te puste otwory na przeciwmasach na wale korbowym.To było w celu zmniejszenia pojemnosci skrzyni korbowej.Oprócz tego był tam własnie cylinder 60 i miał popodnoszone kanały ale nie pamietam o ile.Cos jeszcze da sie robic z gaznikiem ale nie bede gadał jak nie wiem dokładnie zeby nie wprowadzac w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 LUDZIE TO COŚ MOŻECIE NAZWAĆ DOSŁOWNIE WIEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJSKI TJUNIG :lol: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30152977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 LUDZIE TO COŚ MOŻECIE NAZWAĆ DOSŁOWNIE WIEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJSKI TJUNIG :lol: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30152977 o ku*wa prom ko(s)miczny :twisted: :clap: ps. co do twojego sig-u to nie ma cbr 650 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.