efeseu Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Witam, posiadam skuter generic xor 50. Z miesiąc temu gdy jechałem do sklepu wszystko było normalnie. Potem gdy podjechałem do drugiego sklepu i się zatrzymałem przy nim, to silnik mi sam zgasł i już nie dało rady go odpalić. Dodam, że dzień przed tym jak to się stało, deszcz lał na maxa przez co jak wracałem ze szkoły tracił moc. U siebie na ulicy już tylko wyciągał jakieś 10kmh, może nawet i mniej. Na drugi dzień odpaliłem go no i normalnie chodził ale potem zgasł i do dzisiaj nie wiem co z nim jest. Świece wymieniałem na zapasową i to samo - iskra jest a nawet bardzo dobra, więc to nie jest tego wina.Kupiłem nową cewke, wymieniłem i nadal nic. Zajrzałem co jest grane z paliwem - okazało się, że paliwo nie dochodzi do gaźnika. Świeca ciągle sucha a jak wziąłem sprawdziłem cylinder to również był suchutki. Kranik paliwowy jakimś cudem jest poluzowany, chociaż gdy był wymieniany był mocno przykręcony - może dlatego nie łapie paliwa tylko powietrze gdzieś tam przy kraniku? - Jutro to sprawdzę bo teraz już jest za późno. Dodam, że kompresja jest w porządku. Jakie jeszcze mogą być przyczyny tego? Aha, i zapomniałbym. W tamten dzień co jechałem na skuterze coś pierdykło, strzeliło czy tam trzasnęło gdzieś spod skutera - nie wiem dokładnie skąd. Po tym jak to się stało to starczyło na podjechanie do sklepu z jakieś półtorej minuty, a potem już zgasł... Proszę o pomoc :) Edytowane 17 Października 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Napraw może to co sam już stwierdziłeś :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Zaraz się za to wezmę - wczoraj już było za późno ;) Edytowane 18 Października 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Masz w nim kranik podciśnieniowy ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Masz w nim kranik podciśnieniowy ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 zdejmujesz wężyk paliwa z gaźnika i dajesz w słoik a ten drugi od podciśnienia ściągasz bierzesz w usta i ssiesz jakbyś chciał malinkę lasce na szyi zrobić i powinno wtedy lecieć paliwo ( tym od paliwa bo jak się napijesz benzyny przez ten od podciśnienia to znaczy że kranik uszkodzony ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Kranik wymieniłem na stary i nadal tak samo. Wziałem ten wężyk i go ssałem i paliwo leciało, lecz gdy podłaczyłem ten wężyk paliwowy do gaźnika ni cholery nie chce tam zlecieć do tego gaźnika.Gaźnik był tera przeczyszczony... O co kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) a w komorze pływkakowej gaźnika pusto ? Edytowane 18 Października 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Teraz paliwo dochodzi, świeca mokra i go nie idzie odpalic. Jednak kranik był wadliwy. Za kilka godzin wezme go sprobuje odpalic z akumulatora od samochodu żeby to tam wszystko przepchało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 mnie coś się wydaje że tam coś się w cylindrze uszkodziło , zdejmij czapkę albo zmierz kompresje a nie kręć na siłe bo może np tłok jest uszkodzony i zniszczysz jeszcze korbę......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Żeby zdjac glowice od cylka musze wszystko rozbierac a czasu na to nie mam, zwłaszcza że skuter stoi przed domem a zostawiać go tak na noc nie będę.Odpalanie go z aku od samochodu też nie pomogło.Znalazłem rozwiązanie. Iskra jest raczej w porządku, lecz nie za dobra zapewne przez kompresję? Cewka jest nowa więc raczej nie to, czyli co innego? Moduł, tak mi się wydaje. Znajomy był ogarnąć co z nim nie tak i też to stwierdził, bo nic innego nie widzi teraz - paliwo dochodzi, lecz właśnie ta iskra do dupy. Jak przyjdzie mi nowy moduł napiszę co i jak i czy odpala :P Jak dzisiaj raz czy dwa razy odpalił to mulił strasznie. Edytowane 18 Października 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 iskra z kompresją nie ma prawie nic wspólnego :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 iskra z kompresją nie ma prawie nic wspólnego :D Tak czy siak, raczej wina modułu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 albo impulsatora , albo cewki , albo cewki zasilającej cdi albo zwarcia w instalacji........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 albo impulsatora , albo cewki , albo cewki zasilającej cdi albo zwarcia w instalacji........ Cewki... skoro nowa jest to jak. Jak moduł nic nie zdziała to próbujemy dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.