Skocz do zawartości

lewe obroty?


miki660
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Jak motocykl wchopdzi na wysokie obroty na biegu luzem, to moze oznaczac dwie podstawowe rzeczy:

1) mocno zuzyty zestaw tlok + pierscienie

2) motorek lapie gdzies lewe powietrzeW pierwszym przypadku co nalezy zrobic, jest chyba oczywiste.

W drugim trzeba poszukac miejsca, gdzie motorek moze zasysac to powietrze. Z tego co sie naczytalem miejsc najbardziej podejrzanych jest pare, np. uszczelka pod cylindrem (moglo wydmuchac), polaczenie gaznik-cylinder, prawy zimmering...

A moze to byc cos jeszcze innego, ale nic nie przychodzi mi juz do glowy :buttrock:.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata (w mieszance jest za duzo paliwa za mało powietrza:). Można zrobic prosty eskperyment. Zakręc kranik na chodzącym silniku...jeśli silnik zacznie przyspieszac to oznacza, że jest za bogata. Można zrobic jeszcze jeden- test przyłożyć kartke papieru w ogległości 5 cm od wylotu tłumika - powinny pojawic na sie na niej kropelki wody (nie paliwa). Jeżeli moja teza potwierdzila sie po tych testach...to najlepiej wyreguluj gaźnik (dysza wolnych obrotów), a jesli to nie pomoże- to może byc uszkodzona ta wlaśnie dysza lub jest ona za duża. Pozdrawiam

 

P.S Izolator na świecy powinien być rdzawego koloru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...