miki660 Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Dlaczemu moja Mz etka kiedy wyłącze ssanie wchodzi na doś wysokie obroty. Co może być przyczyną i jak ją zlikwidować??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 to normalne-na ssaniu jest dostaje więcej benzyny i oleju troszki sie dostaje - pewnie więcej kopci noi na obotytez pujdzie:) pozdro.SWIR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 oj sorka :buttrock: :D :D ale jestem PAŁKA nie doczytałem dokładnie "wyłącze" a nie "włącze" ps. JAK możecie usuncie obydwa posty :D sorka :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Czolem! Jak motocykl wchopdzi na wysokie obroty na biegu luzem, to moze oznaczac dwie podstawowe rzeczy:1) mocno zuzyty zestaw tlok + pierscienie2) motorek lapie gdzies lewe powietrzeW pierwszym przypadku co nalezy zrobic, jest chyba oczywiste.W drugim trzeba poszukac miejsca, gdzie motorek moze zasysac to powietrze. Z tego co sie naczytalem miejsc najbardziej podejrzanych jest pare, np. uszczelka pod cylindrem (moglo wydmuchac), polaczenie gaznik-cylinder, prawy zimmering...A moze to byc cos jeszcze innego, ale nic nie przychodzi mi juz do glowy :buttrock:.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 połoczenie przy gazniku zurzyta przepustnica/gładz gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 moja etka też ma lewe obroty jak lekko kopne w kopniak i wżuce 1 bieg to jedzie do tyłu, zajebista sprawa czy tak u was też jest ??? :mrgreen: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Czolem! Hehe, widac, przeczytales tylko temat :D.Tu nie chodzi o lewe obroty, tylko o samoistne zwiekszanie obrotow na biegu luzem :buttrock:. A Twoj problem spowodowany jest jak sadze za wczesnym zaplonem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kudza Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Witam Moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata (w mieszance jest za duzo paliwa za mało powietrza:). Można zrobic prosty eskperyment. Zakręc kranik na chodzącym silniku...jeśli silnik zacznie przyspieszac to oznacza, że jest za bogata. Można zrobic jeszcze jeden- test przyłożyć kartke papieru w ogległości 5 cm od wylotu tłumika - powinny pojawic na sie na niej kropelki wody (nie paliwa). Jeżeli moja teza potwierdzila sie po tych testach...to najlepiej wyreguluj gaźnik (dysza wolnych obrotów), a jesli to nie pomoże- to może byc uszkodzona ta wlaśnie dysza lub jest ona za duża. Pozdrawiam P.S Izolator na świecy powinien być rdzawego koloru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.