LORD VADER Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Zazwyczaj nie były to jakieś kosmicznie skonstruowane śruby. Jeśli nie ma nic ponad gwint i gładką częśc to dobierzesz coś w normalnym sklepie metalowym .Na fiszkach sprawdź , może tam są jakies detale .A drogi są dwie :- ścisk lagi i pneumat z udarem na wysokim ciśnieniu- wiercenie Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Tu masz parts catalog http://bv000245.ferozo.com/despieces/SUZUKI/EN%20125.pdf znajdz sobie ta śrubę i zamow nowa po nr katalogowym w Suzuki a stara rozwierć. Jak ci sie nie chce wertować pdfa to tu masz elektroniczny http://www.megazip.net/en/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/en125-2252/en125-13940 Mozesz to spokojnie rozwiercic nic nie dostanie sie do srodka. Mozesz tez scisnac lagę i sprezyna unieruchomi tłoczysko w środku na tyle ze pewnie bedziesz w stanie odkrecic to pneumatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Dzięki za link.Co prawda katalog części jest mi znany (ciągnąłem z jakiejś strony w Tajlandii), numerek też, ale Suzuki nic sobie z tego nie robi. Pytania o wymiary czy inne dane części całkowicie przerastają ich możliwości odpowiedzi. Z filtrem oleju było tak samo, mieli jakieś dwa wewnętrzne, ja pokazałem który chcę, a oni, że nie są pewni i nie powinni mi sprzedać, bo to nie do mojego moto ku*wa mać... W końcu jak przysiągłem na swoją matkę, że nie będę chciał zwracać, łaskawie mi go oddali za funtów 6... Śrub nie mieli i muszą zamawiać, ale nie chcą, bo to może nie pasować.Wycwaniłem się i znalazłem jakiegoś gościa, który sprzedaje nówki sztuki. Wymieniliśmy kilka mejli i czekam na wycenę części i na info o terminie dostawy - śruby, podkładki, "bush" - tutaj też nie jestem pewien polskiej nazwy Mozesz tez scisnac lagę i sprezyna unieruchomi tłoczysko w środku na tyle ze pewnie bedziesz w stanie odkrecic to pneumatem.Kiedyś tak mi się wydawało. Ale widziałem na własne oczy, że się nie dało :P Edytowane 6 Października 2015 przez Major87 Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 dlatego trzeba włożyć jeszcze do środka tulejkę tak jak pisałem wyżejobsługiwać klucz pneumatyczny też trzeba umieć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Jak najbardziej ;).W sumie to ostatni pożyg prawej lagi wyszedł Suzie na dobre, przynajmniej nie telepie mi kierownicą jak zdejmuję z niej ręce ;). :banghead: Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.