scott880 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Macie dokładniejsze zdjęcia. Jak widać nie ma "dołu" u dźwigni zaworu. Moim zdaniem nie wygląda to jakoś tragicznie. Widocznie zajrzałem do zaworów zanim tak naprawdę zaczęło się coś dziać. Nie było żadnych stuków czy szmerów. Czy zaglądanie pod głowice jest konieczne?Czyli jak wał do wymiany i dźwignia też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Na podporach też nie masz oleju . Od tego trza zacząć. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 a otworek w dźwigience jest drożny ?wygląda na to że w tym miejscu coś nie teges ze smarowaniem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 No dokładnie może teraz nie wygląda tak tragicznie i można spróbować wypolerować. Tylko tego oleju brak- no chyba że myłeś benzyną. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scott880 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) No dokładnie może teraz nie wygląda tak tragicznie i można spróbować wypolerować. Tylko tego oleju brak- no chyba że myłeś benzyną. No właśnie nic nie myłem a nawet nie spuszczałem oleju...Możecie mi powiedzieć, gdzie on powinien dokładnie być? Na pewno zdziwił mnie fakt, że na wydechowych zaworach oleju jest do połowy krateru, a tu jak widać prawie nic :ohmy:. Chyba będę musiał ściągać głowicę i szukać zatkanych przewodów? Nie ukrywam, że poprzedni właściciel nie oszczędzał na silikonie, a dodatkowo mam podejrzenia, że nie zmieniał nawet filtra oleju przez dobre 3 lata.... W dupe węża. Nadziałem się. PS. wałek na pewno wymienię na nowy, ale czy to mnie zmusza również do wymiany dźwigienek zaworowych, czy mogą zostać jak są tylko leciutko przetarte? Edytowane 6 Września 2015 przez scott880 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Jeśli nie mają wyżłobień, bo powinny działać. One mają na wierzchu super twardą powierzchnię, gdy się przetrze to dalej idzie jak w masło. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.