Kamilm29 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witammam problem z moim Ace pewnego dnia podczas jazdy zaczęło stukać szybkie głuche stuki,(tyrkotanie) zaczynały się od 4tyś obrotów i tak do 6tyś słychać je bardzo mocno potem jakby ciszej lub silnik zagusza podjechałem pod garaż i na jałowym biegu jest cisza.Na drugi dzień jak był zimny jest wszystko ok dopiero zaczyna się jak jest rozgrzany tak po przejechaniu 10km w mieście i przekroczeniu 4tyś obrotów myślałem że to może kosz sprzęgłowy wymieniłem i nic rorząd sprawdzałem po napinaczu jest w połowie na 7 ząbkuw z 15 czy takie odgłosy może powodować łańcuch alternatora bo jak zdjąłem kosz to była możliwość sprawdzenia i był dosyć mocno lużny uniosłem go na ok 1cm. może trochę więcej a exap jest wyregulowany i synchronizacja też jedyne co nie było robione to regulacja zaworów ale czy zawory by nie dzwoniły metalicznym dźwiękiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 To zamiast ustawić najpierw zawory to wymieniłeś kosz sprzęgłowy? :blink: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 najpierw wydech o okolice do sprawdzenia czy się coś nie luzujea łańcuszek rozrządu- nie rozrządu może i był dobrze napięty ale jak będzie odchodził od koła to i tak do wymiany się kwalifikuje, nie wszystko musi być jak struna napięte Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilm29 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Zaworow nie robiłem bo silnik jest po wymianie nie zdazyłem bo zaraz zaczeło pukac a sprawny kosz miałem z poprzedniego silnika i niewiem na ile jest powazna te pukanie bo niechce ładowac kasy niepotrzebnie jezeli naprawie to to ace odrazu jedzie do mechanika na regulacje. No tak tego nie sprawdzałem jutro go rozbiore i zerkne jak on tam na te zeby wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Ok, zacznijmy od poczatku.Nie napisałeś wszystkich danych motocykla, teraz okazuje się, ze ten silnik wymieniłeś niedawno a zatem go kupiłeś. Ile jeszcze masz niespodzianek na połowę tematu gdy wszyscy się będą wymóżdzać ?Napisz wszystko a będzie szybciej i łatwiej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilm29 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 No tak sorry jestem nowy i dopiero pierwszy raz pisze Ace jest z 2000r silnik wymieniłem miesiąc temu kupiłem cały uszkodzony motocykl z silnikiem podobno z 2002r jest to wersja 4vd ja wcześniej miałem 4sv miał mięć przebieg 26tyś ale bzdura bo był już rozpoławiany widać sylikon na łończeniu bloku.Po założeniu chocił cicho i ładnie i po przejechaniu ok 50km.A i jeszcze w porównaniu ze starym silnikiem biegi 1,2 wchodzą gorzej sprzęgło jest nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 japończyki są na mase uszczelniającą (czarna-czarna)składane, tam nie ma uszczelki, dopiero na bocznych pokrywach są typowe wycinanki albo oringichyba że jest tam trochę czerwonego, szarego, grafitowego lub innego koloru to daje do zastanowienia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilm29 Opublikowano 1 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 O tym nie wiedziałem u mnie jest czarna masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Miałem Yamahe FZR 1000 1995r miałem również takie same objawy. Silnik w tym motocyklu jest taki sam jak w Thunderace. Moim zdaniem jest to wielorzędowy łańcuszek który przenosi moment obrotowy z wału. Zrobiłem w tym moto zawory, kosz, świece, synchronizacje gaznikow , uszczelki kolektorow oraz rozrzad i nic nie pomagalo. Pomogła dopiero wymiana łańcuszka wraz ze ślizgami po których się przemieszcza, Niestety aby to zrobić musisz rozebrac silnik. Dużo tych motocykli cierpi na taką przypadlość ponieważ nikt tych łańcuszków nie wymienia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilm29 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 A własnie te łancuchy przeniesienia napedu tak podejrzewałem dzieki za odpowiedz zaoszczedziłes mi duzo czasu na poszukiwaniu przyczyny.tak zeby wymienic trzeba rozebrac silnik w drobny mak akurat to nie problem bo robiłem juz dwujke w tandercat tam tez trzeba rozebrac silnik na czesci pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.